Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreatywność językowa w reklamie : podręcznik nie tylko dla specjalistów

Tytuł :
Kreatywność językowa w reklamie : podręcznik nie tylko dla specjalistów
Autorzy :
Burska, Katarzyna
Cieśla, Bartłomiej
Jachimowska, Katarzyna
Kudra, Barbara
Temat :
Język
Kreatywność
Reklama
Stylistyka
Językoznawstwo
Rok wydania :
2016
Wydawca :
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN :
9788380882430
9788380882447
Opis fizyczny :
185, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 21 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronach 177-[186]
Książka
LDR     02035cam#a2200541#i#4500
001     0812801371912
003     RAD 015
005     20211108221546.1
008     170222s2016####pl#ao####f###|000#0#pol##
015     %a PB 2017/8496
020     %a 9788380882430
020     %a 9788380882447 %q e-ISBN
035     %a b5455231x
040     %a WA N %c WA N %e PNN %d RAD 015
046     %k 2016
080 #   %a 81'38
080 #   %a 659.1
080 #   %a (07)
245 0 0 %a Kreatywność językowa w reklamie : %b podręcznik nie tylko dla specjalistów / %c Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra.
260 #   %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2016.
300     %a 185, [1] strona : %b ilustracje, fotografie ; %c 21 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje dydaktyczne
385     %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 1   %a 2001-
504     %a Bibliografia na stronach 177-[186].
650   9 %a Język
650   9 %a Kreatywność
650   9 %a Reklama
650   9 %a Stylistyka
655   9 %a Podręcznik
658     %a Językoznawstwo
700 1 # %a Burska, Katarzyna. %e Autor
700 1 # %a Cieśla, Bartłomiej. %e Autor
700 1 # %a Jachimowska, Katarzyna. %e Autor
700 1 # %a Kudra, Barbara. %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812801371912 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8088-243-0
920     %a ISBN 978-83-8088-244-7 (e-ISBN)
980     %a 81'38 %y Stylistyka ogólna
980     %a 659.1 %y Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe
980     %a (07) %y Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki
990     %a # lit. naukowa
999     %b gr_Ewa (07/12/2017) %c gr_Ewa (07/12/2017 ; 000, 040, 385+, 700, 710, 920, 980+, 990+) %r 2016 

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
44839
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
31975
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
133910

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies