LDR 03290cam#a2200589#i#4500
001 0812901392671
003 RAD 015
005 20220713201619.0
008 180110s2017####pl#a#########|000#0#pol##
020 %a 9788380800427
040 %a RAD 015 %c RAD 015 %e PNN %d RAD 015 %d RAD 015 %d RAD 015
046 %k 2017
080 # %a 159.93
080 # %a 159.955
080 # %a 37.091.64
080 # %a (076)
100 1 %a Hopkins, Amanda %d (1962- ). %e Autor
245 1 0 %a Dlaczego to niemożliwe? : %b ćwiczenia rozwijające zdolność logicznego myślenia / %c Amanda Hopkins ; [opracowanie Magdalena Hinz].
246 3 0 %a Ćwiczenia rozwijające zdolność logicznego myślenia.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2017.
300 %a 117, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a Obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele
385 %a Terapeuci
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
500 %a Wydanie skoroszytowe.
520 8 %a „Dlaczego to niemożliwe?” to książka ucząca dostrzegać i wskazywać absurdalność i nierealność różnych sytuacji, przedmiotów, elementów przyrody i wyglądu ludzi. Patrząc na fotografie i odpowiadając na pytania, dziecko musi powiedzieć, który element zdjęcia jest nierealny i dlaczego. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wyobraźnia
650 9 %a Spostrzeganie
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Hinz, Magdalena. %e Opracowanie
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901392671 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8080-042-7
980 %a 159.955 %y Myślenie. Tworzenie pojęć. Abstrakcja. Porównywanie. Sądzenie. Rozumowanie. Refleksja
980 %a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie kształtu i wymiarów. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu
980 %a 37.091.64 %y Środki dydaktyczne i materiały nauczania. Pomoce dydaktyczne. Gry dydaktyczne. Gry edukacyjne.
980 %a (076) %y Materiały do ćwiczeń praktycznych. Zadania. Pytania i rozwiązania. Teksty programowane
990 %a # lit. pedagogiczna
999 %b krystyna (12/01/2018) %d gr_Boz (19/01/2018) %c krystyna (12/01/2018 ; 020, 040, 245, 920) %c gr_Boz (19/01/2018 ; 040, 080, 080-, 080+, 300, 336+, 380+, 385+, 520+, 650, 650-, 650+, 658+, 980-, 980+) %c krystyna (23/01/2018 ; 040, 710) %c ola (20/03/2019 ; 080+, 250+, 980+) %r 2017
„Dlaczego to niemożliwe?” to książka ucząca dostrzegać i wskazywać absurdalność i nierealność różnych sytuacji, przedmiotów, elementów przyrody i wyglądu ludzi. Patrząc na fotografie i odpowiadając na pytania, dziecko musi powiedzieć, który element zdjęcia jest nierealny i dlaczego. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
ŚREDNIA OCEN
0,0 / 5
LICZBA OCEN:0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?