Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje jako kapitał organizacji

Tytuł :
Relacje jako kapitał organizacji
Autorzy :
Moczydłowska, Joanna
Korombel, Anna
Bitkowska, Agnieszka Anna
Temat :
Organizacja
Relacje międzyludzkie
Kultura organizacyjna
Kadry
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2017
Wydawca :
Warszawa : Difin
ISBN :
9788380855441
Opis fizyczny :
137 stron ; 24 cm
Książka
LDR     02808cam#a2200493#i#4500
001     0812901396402
003     RAD 015
005     20230125200227.7
008     161229s2017####pl###########|000#0#pol#c
020     %a 9788380855441
040     %a WR M %e PNN %d RAD 015
046     %k 2017
080 #   %a 005.73
080 #   %a 005.95/.96
080 #   %a 316.47
080 #   %a 316.77
100 1   %a Moczydłowska, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Relacje jako kapitał organizacji / %c Joanna M. Moczydłowska, Anna Korombel, Agnieszka Bitkowska.
260 #   %a Warszawa : %b Difin, %c 2017.
300     %a 137 stron ; %c 24 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje naukowe
385     %a Menedżerowie
388 1   %a 2001-
520 8   %a Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji. [źródło: /www.azymut.pl/].
650   9 %a Organizacja
650   9 %a Relacje międzyludzkie
650   9 %a Kultura organizacyjna
650   9 %a Kadry
655   9 %a Opracowanie
658     %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Korombel, Anna. %e Autor
700 1 # %a Bitkowska, Agnieszka Anna. %e Autor
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901396402 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8085-544-1
980     %a 005.73 %y Kultura organizacyjna. Biurokracja
980     %a 005.95/.96 %y Zarządzanie personelem. Zarządzanie zasobami ludzkimi
980     %a 316.47 %y Stosunki społeczne. Stosunki interpersonalne. Stosunki międzyludzkie. Atrakcyjność interpersonalna
980     %a 316.77 %y Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Uczestnicy komunikacji. Procesy komunikacyjne. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Metakomunikacja
990     %a # lit. naukowa
999     %b Gr_Monik (19/01/2018) %c Gr_Monik (19/01/2018 ; 000, 040, 385+, 520+, 650+, 920, 980+, 990+) %d Gr_Monik (19/01/2018) %r 2017 

Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji. [źródło: /www.azymut.pl/].

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
134386

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies