LDR 02808cam#a2200493#i#4500
001 0812901396402
003 RAD 015
005 20230125200227.7
008 161229s2017####pl###########|000#0#pol#c
020 %a 9788380855441
040 %a WR M %e PNN %d RAD 015
046 %k 2017
080 # %a 005.73
080 # %a 005.95/.96
080 # %a 316.47
080 # %a 316.77
100 1 %a Moczydłowska, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Relacje jako kapitał organizacji / %c Joanna M. Moczydłowska, Anna Korombel, Agnieszka Bitkowska.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2017.
300 %a 137 stron ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Menedżerowie
388 1 %a 2001-
520 8 %a Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji. [źródło: /www.azymut.pl/].
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Kultura organizacyjna
650 9 %a Kadry
655 9 %a Opracowanie
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Korombel, Anna. %e Autor
700 1 # %a Bitkowska, Agnieszka Anna. %e Autor
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901396402 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-544-1
980 %a 005.73 %y Kultura organizacyjna. Biurokracja
980 %a 005.95/.96 %y Zarządzanie personelem. Zarządzanie zasobami ludzkimi
980 %a 316.47 %y Stosunki społeczne. Stosunki interpersonalne. Stosunki międzyludzkie. Atrakcyjność interpersonalna
980 %a 316.77 %y Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Uczestnicy komunikacji. Procesy komunikacyjne. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Metakomunikacja
990 %a # lit. naukowa
999 %b Gr_Monik (19/01/2018) %c Gr_Monik (19/01/2018 ; 000, 040, 385+, 520+, 650+, 920, 980+, 990+) %d Gr_Monik (19/01/2018) %r 2017
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji. [źródło: /www.azymut.pl/].
ŚREDNIA OCEN
0,0 / 5
LICZBA OCEN:0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?