Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Co oni czują? : ćwiczenia rozwijające umiejętność nazywania emocji

Tytuł :
Co oni czują? : ćwiczenia rozwijające umiejętność nazywania emocji
Autorzy :
Malek, Renata
Temat :
Psychoedukacja
Zdolność do rozumienia emocji
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Rok wydania :
2020
Wydawca :
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN :
9788380803268
Opis fizyczny :
117, [2] strony : fotografie ; 24 cm
Książka
LDR     03348cam#a2200589#i#4500
001     0813101847952
003     RAD 015
005     20211108205355.4
008     200824s2020####pl#o###f#####|000#0#pol#c
020     %a 9788380803268 %q (oprawa miękka)
035     %a (PL)b1000000739890
035     %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911553420705606
035     %a 991052739934805066
040     %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d RAD 015
046     %k 2020
080 #   %a 159.95:159.942
080 #   %a 37.011.2
080 #   %a (076)
100 1   %a Malek, Renata. %e Autor
245 1 0 %a Co oni czują? : %b ćwiczenia rozwijające umiejętność nazywania emocji / %c Renata Malek.
246 3 0 %a Ćwiczenia rozwijające umiejętność nazywania emocji
250     %a Wydanie I.
260 #   %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020.
300     %a 117, [2] strony : %b fotografie ; %c 24 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje dydaktyczne
380     %a Publikacje fachowe
385     %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385     %m Grupa wiekowa %a 6-8 lat
385     %m Grupa wiekowa %a 9-13 lat
385     %a Nauczyciele
385     %a Psychoterapeuci
385     %a Rodzice
388 1   %a 2001-
520 8   %a Publikacja powstała z myślą o osobach, przede wszystkim dzieciach, które mają trudności z rozpoznawaniem i nazywaniem emocji swoich i innych lub dopiero się tego uczą. W książce znajduje się 57 fotografii przedstawiających ludzi, którzy coś przeżywają w różnych sytuacjach. Do każdego zdjęcia opracowano pytania o różnym stopniu trudności, które mają dorosłemu ułatwić rozmowę z dzieckiem na jego temat. Dziecko, pracując z tą publikacją, nie tylko poznaje lub utrwala nazwy emocji, uczuć i relacji, ale także rozwija spostrzegawczość i myślenie przyczynowo-skutkowe, doskonali umiejętność postrzegania tych samych sytuacji z perspektywy różnych osób, uczy się lepiej rozumieć siebie, innych oraz określone zachowania społeczne. Dowiaduje się także, że wszystkie nasze emocje są ważne i potrzebne, chociaż niektóre z nich są trudne i sprawiają kłopot.[źródło: www.azymut.pl].
650   9 %a Psychoedukacja
650   9 %a Zdolność do rozumienia emocji
655   9 %a Ćwiczenia i zadania
655   9 %a Materiały pomocnicze
658     %a Edukacja i pedagogika
658     %a Psychologia
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813101847952 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8080-326-8 (oprawa miękka)
980     %a 159.95:159.942 %y Inteligencja emocjonalna
980     %a 37.011.2 %y Kompetencje. Umiejętności. Umiejętność czytania, pisania, liczenia. Umiejętność korzystania z informacji. Umiejętność korzystania z komputera i Internetu. Brak umiejętności czytania, pisania, liczenia
980     %a (076) %y Materiały do ćwiczeń praktycznych. Zadania. Pytania i rozwiązania. Teksty programowane
990     %a # lit. psychologiczna
999     %b gr_Monik (25/08/2020) %c gr_Monik (25/08/2020 ; 000, 040, 080, 385, 650, 655, 710, 920, 980+, 990+) %d gr_Monik (25/08/2020) %c gr_Monik (25/08/2020) %c gr_Monik (25/08/2020 ; 520+) %r 2020 

Publikacja powstała z myślą o osobach, przede wszystkim dzieciach, które mają trudności z rozpoznawaniem i nazywaniem emocji swoich i innych lub dopiero się tego uczą. W książce znajduje się 57 fotografii przedstawiających ludzi, którzy coś przeżywają w różnych sytuacjach. Do każdego zdjęcia opracowano pytania o różnym stopniu trudności, które mają dorosłemu ułatwić rozmowę z dzieckiem na jego temat. Dziecko, pracując z tą publikacją, nie tylko poznaje lub utrwala nazwy emocji, uczuć i relacji, ale także rozwija spostrzegawczość i myślenie przyczynowo-skutkowe, doskonali umiejętność postrzegania tych samych sytuacji z perspektywy różnych osób, uczy się lepiej rozumieć siebie, innych oraz określone zachowania społeczne. Dowiaduje się także, że wszystkie nasze emocje są ważne i potrzebne, chociaż niektóre z nich są trudne i sprawiają kłopot.[źródło: www.azymut.pl].

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
28486
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
33425
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
139822
Dostępność :
WYPOŻYCZONA
Numer egzemplarza :
47040

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies