Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Chodzą słuchy maluchy czyli Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej

Tytuł:
Chodzą słuchy maluchy czyli Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej
Autorzy:
Tońska-Szyfelbein, Anna
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Fonetyka
Język polski (przedmiot szkolny)
Percepcja słuchowa
Rozwój psychofizyczny dziecka
Słuch fonematyczny
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788383093079
Opis fizyczny:
40 stron : ilustracje ; 30 cm
Uwagi:
Bibliografia na stronie 4
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03200cam#a2200697#i#4500
001 0813402319269
003 RAD 015
005 20241011154839.8
008 231130s2023####pl#a###f#f###|000#0#pol##
015 %a PB 2019/25756
020 %a 9788383093079 %q (oprawa miękka)
040 %a RAD 015 %c RAD 015 %e PNN %d RAD 015
046 %k 2023
080 # %a 37.091.322
080 # %a 811.162.1'34
080 # %a 612.85
080 # %a (075.2-021.64+076)
100 1 %a Tońska-Szyfelbein, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Chodzą słuchy maluchy czyli Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej / %c Anna Tońska-Szyfelbein.
246 3 0 %a Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2023.
300 %a 40 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
385 %a Nauczyciele
385 %a Rodzice
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 4.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Fonetyka
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Percepcja słuchowa
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Słuch fonematyczny
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813402319269 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8309-307-9 %q (oprawa miękka)
980 %a 811.162.1'34 %y Fonetyka polska. Fonologia polska
980 %a 612.85 %y Słuch
980 %a 811.162.1'34
980 %a 612.85
980 %a 37.091.322 %y Praca uczniów. Odrabianie lekcji. Praca w domu. Praca w klasie. Praca nadobowiązkowa. Wypracowania szkolne. Praca pozalekcyjna. Rozumienie i utrwalanie materiału. Techniki pamięciowe
980 %a (075.2-021.64+076) %y Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
990 %a # lit. pedagogiczna
999 %b krystyna (21/02/2020) %c krystyna (21/02/2020 ; 000, 040, 080, 080-, 080+, 650, 655, 710, 920, 980+, 990+) %d ola (11/10/2024) %c krystyna (21/02/2020 ; 385) %c ola (21/04/2023 ; 008, 040, 080, 250, 260, 380+, 650, 650+, 980-, 980+) %c gr_Monik (30/11/2023 ; 008, 020, 040, 046, 245, 246, 250, 260, 300, 385-, 385+, 504-, 920, 980+) %c gr_Monik (30/11/2023 ; 504+) %c gr_Monik (02/01/2024 ; 246+) %c prolib (18/04/2024 ; 100) %c ola (11/10/2024 ; 080, 080+, 245, 246-, 385, 385+, 650, 650+, 980-, 980+) %r 2023

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
48472
Dostępny
Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
47761
Dostępny
Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
36109
Dostępny
Dostępność:
WYPOŻYCZONA
Numer egzemplarza:
31293
Niedostępny
Dostępność:
WYPOŻYCZONA
Numer egzemplarza:
145543
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies