LDR |
|
|
03086cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0813502349387 |
003 |
|
|
RAD 015 |
005 |
|
|
20240528200727.2 |
008 |
|
|
240215s2024####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788383094687 %c (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a 0783503443602 |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d RAD 015 |
046 |
|
|
%k 2024 |
080 |
# |
|
%a 37.016:003-028.31 |
080 |
# |
|
%a 793.7 |
100 |
1 |
|
%a Matyasik, Katarzyna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Sylabowe zabawy : %b nauka czytania poprzez ruch i zabawę bez kart pracy / %c Katarzyna Matyasik. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2024. |
300 |
|
|
%a 39 [1] stron : %b zdjęcia kolorowe ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a obraz %b sti %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
520 |
8 |
|
%a Publikacja powstała z myślą o pedagogach i rodzicach, którzy ucząc dzieci czytania, chcą wyjść poza schemat pracy opierającej się jedynie na wykorzystaniu podręcznika. Nauka czytania w ruchu i zabawie to nie tylko urozmaicenie zajęć, ale w wielu przypadkach także zaspokojenie podstawowych potrzeb dzieci (potrzeby ruchu, uczenia przez działanie, odczuwania pozytywnych emocji). Opisane w książce zabawy znajdą zastosowanie na różnych etapach nauki czytania, np. w fazie wprowadzania liter bądź utrwalania ich znajomości, a także czytania wyrazów czy nawet zdań. Większość z nich sprawdzi się podczas zajęć zarówno w szkole, jak i w przedszkolu. Sylabowe zabawy: utrwalają znajomość liter uczą czytania sylabami budzą zainteresowanie nauką czytania budują pozytywne skojarzenia z czytaniem. [źródło: www.azymut.pl]. |
650 |
|
9 |
%a Nauka czytania |
650 |
|
9 |
%a Metody aktywizujące (pedagogika) |
650 |
|
9 |
%a Sylaby |
655 |
|
9 |
%a Gry i zabawy |
655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813502349387 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-468-7 %c (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.016:003-028.31 %y Nauczanie pisania i czytania w szkole podstawowej (na poziomie elementarnym). Dysleksja i dysgrafia |
980 |
|
|
%a 793.7 %y Zabawy, gry i rozrywki umysłowe. Zagadki. Łamigłówki |
990 |
|
|
%a # lit. pedagogiczna |
999 |
|
|
%b gr_Monik (22/02/2024) %c gr_Monik (22/02/2024 ; 000, 040, 046+, 080+, 245, 385-, 385+, 650-, 650+, 655-, 655+, 980+, 990+) %d gr_Monik (22/02/2024) %c gr_Monik (22/02/2024 ; 520+) %c gr_Monik (22/02/2024) %r 2024 %c gr_Boz (28/05/2024 ; 655-, 380+, 380+, 380+, 385+, 385+, 385+, 385+, 655+, 658+) %c gr_Boz (28/05/2024 ; 655-, 380+, 380+, 380+, 385+, 655+, 658+) |