LDR |
|
|
03003cam#a2200613#i#4500 |
001 |
|
|
0813502392846 |
003 |
|
|
RAD 015 |
005 |
|
|
20240930123702.6 |
008 |
|
|
240604s2024####pl###########|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788383095356 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000003676264 |
035 |
|
|
%a 991053109623205066 |
040 |
|
|
%d RAD 015 %e PNN |
046 |
|
|
%k 2024 |
080 |
# |
|
%a 51 |
080 |
# |
|
%a 37.091.212 |
080 |
# |
|
%a (02.053.4) |
080 |
# |
|
%a (075.056.26/.36) |
080 |
# |
|
%a (075.2-021.64+076) |
245 |
0 |
0 |
%a Obliczanie i kodowanie : %b materiały na zajęcia rewalidacyjne i korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Grupa Wydawnicza Harmonia. Wydawnictwo Harmonia, %c 2024. |
300 |
|
|
%a 99, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
385 |
|
|
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
8 |
|
%a Dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Dla przedszkoli i szkół specjalnych, klas integracyjnych i oddziałów edukacyjno-terapeutycznych. |
650 |
|
9 |
%a Kody |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Nauka liczenia |
650 |
|
9 |
%a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
# |
%a Borowska-Kociemba, Agnieszka %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Krukowska, Małgorzata %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813502392846 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-535-6 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 51 %y Matematyka. Matematyka dyskretna |
980 |
|
|
%a (075.056.26/.36) %y Podręczniki dla szkół specjalnych |
980 |
|
|
%a (02.053.4) %y Podręczniki dla przedszkolaków. Książki dla przedszkolaków |
980 |
|
|
%a (075.2-021.64+076) %y Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego |
980 |
|
|
%a 37.091.212 %y Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność |
990 |
|
|
%a # lit. pedagogiczna |
999 |
|
|
%b anna3 (04/06/2024) %c anna3 (04/06/2024 ; 000, 035-, 040-, 040+, 080, 920, 980+, 990+) %c gr_Boz (24/06/2024 ; 040, 385-, 710) %c ola (30/09/2024 ; 080, 080+, 385, 385+, 650, 650+, 710, 980+) %d ola (30/09/2024) %r 2024 |