Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak radzić sobie ze złością : treningi dla nastolatków : scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów

Tytuł :
Jak radzić sobie ze złością : treningi dla nastolatków : scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów
Autorzy :
Stewart, Jan
Temat :
Gniew
Agresywność
Zapobieganie
Zwalczanie
Godzina wychowawcza
Szkoły ponadgimnazjalne
Przemoc w szkole
Uczniowie
Wychowanie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Rok wydania :
2007
Wydawca :
Warszawa : "Fraszka Edukacyjna"
ISBN :
9788388839535
Seria :
Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga
Opis fizyczny :
112 s. : il. ; 29 cm
Uwagi :
Tyt. okł.: Jak sobie radzić ze złością
Książka
LDR     02879cam##2200601#i#4500
001     0812000240347
003     RAD 015
005     20231017200917.3
008     070531s2007####pl#a###f#|###|000#0#pol#c
020     %a 9788388839535
035     %a zz2007967742
035     %a (SIEDL#001)0271800312584
040     %e PNN %d RAD 015 %d RAD 015 %d RAD 015 %d RAD 015
041 1 # %a pol %h eng
080 #   %a 159.922.7
080 #   %a 159.942
080 #   %a 37.064.3
080 #   %a 37.064.2
100 1   %a Stewart, Jan. %e Autor
245 1 0 %a Jak radzić sobie ze złością : %b treningi dla nastolatków : scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów / %c Jan Stewart ; [tł. Adrian Gnatek et al.].
246 1 4 %a Jak sobie radzić ze złością
260     %a Warszawa : %b "Fraszka Edukacyjna", %c 2007.
300     %a 112 s. : %b il. ; %c 29 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
490 1   %a Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga
500     %a Tyt. okł.: Jak sobie radzić ze złością.
650   9 %a Gniew
650   9 %a Agresywność
650   9 %a Zapobieganie
650   9 %a Zwalczanie
650   9 %a Godzina wychowawcza
650   9 %a Szkoły ponadgimnazjalne
650   9 %a Przemoc w szkole
650   9 %a Uczniowie
650   9 %a Wychowanie
655   9 %a Poradnik
655   9 %a Scenariusz zajęć
658     %a Psychologia
658     %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Gnatek, Adrian. %e Tłumaczenie
830   0 %a Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812000240347 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-88839-53-5
980     %a 159.922.7 %y Psychologia dzieci
980     %a 159.942 %y Emocje. Uczucia. Nastroje. Nastrój obniżony (depresja), nastrój wzmożony (euforia, ekstaza, mania), labilność. Namiętność
980     %a 37.064.3 %y Relacje wzajemne między uczniami. Przemoc w szkole
980     %a 37.064.3
980     %a 37.064.2 %y Relacje między nauczycielami a uczniami. Nauczyciele a uczniowie. Wychowanie w szkole. Godzina wychowawcza. Lekcja wychowawcza
990     %a # lit. pedagogiczna
999     %b gr_Boż (11/07/2007 08:56:30) %d Gr_Monik (16/07/2015) %c gr_Ewa (01/06/2010) %c gr_Ewa (01/06/2010 ; 040-, 246-, 440-, 490+, 500-, 650, 650-, 830+, 990+) %c gr_Boz (07/02/2013 ; 040+, 080+, 650, 650-, 650+, 980+) %c gr_Boz (07/02/2013 ; 040) %c gr_Boz (07/02/2013 ; 040, 980-) %c Gr_Monik (16/07/2015 ; 040, 080+, 650, 655+, 856-, 980+) %r 2007 %c gr_Ewa (11/01/2022 ; 650-, 650+, 658+) %c gr_Ewa (01/09/2022 ; 650+) %c gr_Ewa (01/09/2022 ; 650-) %c gr_Boz (15/11/2022 ; 650-, 650+, 650+, 658+) %c gr_Monik (03/02/2023 ; 650+) %c gr_Monik (03/02/2023 ; 650-) %c gr_Ewa (13/03/2023 ; 650+) %c gr_Ewa (13/03/2023 ; 650-) %c gr_Monik (03/04/2023 ; 650-) 

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
23909
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
103750
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
103751
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
129136
Dostępność :
WYPOŻYCZONA
Numer egzemplarza :
44381

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
103749

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies