LDR 02353cam#a2200469#ib4500
001 0812500928534
003 RAD 015
005 20211109062734.7
008 111123s2011####pl#a###g#####|000#f#pol#c
020 %a 9788324017447
035 %a xx002266569
035 %a (NUKAT)vtls002266569
040 %a SZCZ M/MH %c SZCZ M/MH %d WR U/MWs %e PNN %d RAD 015 %d RAD 015
046 %k 2011
080 # %a 821.162.1-93
100 1 %a Maleszka, Andrzej %d (1955- ). %e Autor %e Ilustracje
245 1 0 %a Olbrzym / %c Andrzej Maleszka ; ilustracje Andrzej Maleszka.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Znak, %c 2011.
300 %a 424, [1] s. : %b il. kolor. ; %c 18 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Proza
385 %m Grupa wiekowa %a Młodzież
385 %m Grupa wiekowa %a 9-13 lat
385 %m Grupa wiekowa %a 14-17 lat
386 %m Przynależność kulturowa %a Literatura polska
388 1 %a 2001-
490 1 %a Magiczne Drzewo / Andrzej Maleszka
520 8 %a Kuki zostaje obdarzony nadludzką siłą, by pokonać olbrzyma o siedmiu wcieleniach. Wędrują z nim mądra Gabi, gracz komputerowy Blubek i gadający pies. Walczą ze zwierzomaszynami, stalowym ptakiem i pożeraczem światła. W dalekiej Azji szukają tajemniczego domu pilnowanego przez złotego tygrysa. Powieść w tempie gry komputerowej, pełna przygód i humoru. Nie można się od niej oderwać! (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
650 9 %a Magia
650 9 %a Olbrzymy (stworzenia fantastyczne)
655 9 %a Fantasy
655 9 %a Powieść przygodowa
710 2 # %a Społeczny Instytut Wydawniczy Znak. %e Wydawca
800 1 %a Maleszka, Andrzej %d (1955- ). %t Magiczne Drzewo %l (pol.)
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812500928534 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-240-1744-7
980 %a 821.162.1-93 %y Literatura polska dla dzieci i młodzieży (do lat 16)
990 %a # lit. piękna
999 %b gr_Boz (30/12/2014) %c gr_Boz (30/12/2014 ; 040, 080+, 520+, 655+, 920, 980+, 990+) %d ola (15/09/2020) %c A_wyp (17/05/2018 ; 040, 380+, 385+, 386+, 655-) %c ola (15/09/2020 ; 046+, 100, 245, 336+, 337+, 338+, 380, 385+, 388+, 648-, 650+, 655, 655-, 655+, 710) %r 2011
Kuki zostaje obdarzony nadludzką siłą, by pokonać olbrzyma o siedmiu wcieleniach. Wędrują z nim mądra Gabi, gracz komputerowy Blubek i gadający pies. Walczą ze zwierzomaszynami, stalowym ptakiem i pożeraczem światła. W dalekiej Azji szukają tajemniczego domu pilnowanego przez złotego tygrysa. Powieść w tempie gry komputerowej, pełna przygód i humoru. Nie można się od niej oderwać! (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
ŚREDNIA OCEN
0,0 / 5
LICZBA OCEN:0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?