Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Dobasoli do kanuka : ćwiczenia czytania pseudowyrazów dla dzieci z dysleksją

Tytuł :
Dobasoli do kanuka : ćwiczenia czytania pseudowyrazów dla dzieci z dysleksją
Autorzy :
Kamińska, Dominika (logopedia)
Ślęzak-Stachulak, Alicja
Temat :
Czytanie ze zrozumieniem
Dysleksja i dysgrafia
Edukacja i pedagogika
Rok wydania :
2017
Wydawca :
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN :
9788371344695
Opis fizyczny :
51, [1] strona : ilustracje ; 30 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronie 4
Książka
LDR     02965cam#a2200457#i#4500
001     0812901390431
003     RAD 015
005     20210917211650.1
008     170316s2017####pl#||||g#|||||000#||pol#d
020     %a 9788371344695
035     %a (WA 926)0782801554843
040     %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d RAD 015
046     %k 2011
080 #   %a 811.162.1'355
080 #   %a (076)
100 1   %a Kamińska, Dominika %c (logopedia). %e Autor
245 1 0 %a Dobasoli do kanuka : %b ćwiczenia czytania pseudowyrazów dla dzieci z dysleksją / %c Dominika Kamińska, Alicja Ślęzak-Stachulak.
250     %a Wydanie 4.
260 #   %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2017.
300     %a 51, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje dydaktyczne
388 1   %a 2001-
504     %a Bibliografia na stronie 4.
520 8   %a Jest to zbiór nietypowych ćwiczeń do nauki czytania. W zebranym materiale dominują zbudowane z sylab otwartych pseudowyrazy, czyli słowa pozbawione znaczenia. Tak dobrany materiał sprawia, że dzieci koncentrują się na odczytywaniu sylab, wyrazów, zdań – nie mogą bowiem zgadywać lub domyślać się ich treści. Ponieważ nauka czytania nie może ograniczyć się do umiejętności dekodowania, w książce znajdują się również ćwiczenia sprawdzające rozumienie, na przykład krzyżówki, pytania czy zadania matematyczne. Bardzo ważną część stanowią te ćwiczenia, które stymulują zaburzone funkcje u dzieci z dysleksją, na przykład analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową. Zdania te pomagają dzieciom w różnicowaniu podobnych liter (na przykład l – ł, o – ó, z – ż, n – m) oraz umożliwiają zapamiętanie odpowiedniej kolejności sylab, gwarantując rozumienie przeczytanego wyrazu i zdania. Istotne znaczenie mają także ćwiczenia, które uczą dziecko ze specyficznymi trudnościami właściwego postrzegania kierunku czytania.[źródło: www.harmonia.edu.pl].
650   9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650   9 %a Dysleksja i dysgrafia
655   9 %a Ćwiczenia i zadania
658     %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Ślęzak-Stachulak, Alicja. %e Autor
700 1 # %a Dudek, Sandra. %e Ilustracje
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901390431 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-7134-469-5
980     %a 811.162.1'355 %y Wymowa polska
980     %a (076) %y Materiały do ćwiczeń praktycznych. Zadania. Pytania i rozwiązania. Teksty programowane
990     %a # lit. pedagogiczna
999     %b Gr_Monik (09/01/2018) %c Gr_Monik (09/01/2018 ; 040, 046+, 080+, 100, 250, 260, 300, 388+, 504, 520+, 980+, 990+) %c krystyna (26/03/2019 ; 008, 336-, 336+, 337-, 337+, 338-, 338+, 710+) %r 2017 

Jest to zbiór nietypowych ćwiczeń do nauki czytania. W zebranym materiale dominują zbudowane z sylab otwartych pseudowyrazy, czyli słowa pozbawione znaczenia. Tak dobrany materiał sprawia, że dzieci koncentrują się na odczytywaniu sylab, wyrazów, zdań – nie mogą bowiem zgadywać lub domyślać się ich treści. Ponieważ nauka czytania nie może ograniczyć się do umiejętności dekodowania, w książce znajdują się również ćwiczenia sprawdzające rozumienie, na przykład krzyżówki, pytania czy zadania matematyczne. Bardzo ważną część stanowią te ćwiczenia, które stymulują zaburzone funkcje u dzieci z dysleksją, na przykład analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową. Zdania te pomagają dzieciom w różnicowaniu podobnych liter (na przykład l – ł, o – ó, z – ż, n – m) oraz umożliwiają zapamiętanie odpowiedniej kolejności sylab, gwarantując rozumienie przeczytanego wyrazu i zdania. Istotne znaczenie mają także ćwiczenia, które uczą dziecko ze specyficznymi trudnościami właściwego postrzegania kierunku czytania.[źródło: www.harmonia.edu.pl].

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura (bez położenia) :
51424
Status :
dostępna
Sygnatura (bez położenia) :
134403
Status :
dostępna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies