Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka

Tytuł :
Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka
Temat :
Pedagogika przedszkolna
Edukacja i pedagogika
Rok wydania :
copyright 2017
Wydawca :
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN :
9788380196339
Opis fizyczny :
240 stron : ilustracje ; 23 cm
Uwagi :
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski
Część prac w języku angielskim. Streszczenie w języku polskim przy niektórych pracach
Bibliografia, netografia na stronach 227-240
Książka
LDR     02888cam#a2200505#i#4500
001     0812901404373
003     RAD 015
005     20211117202525.0
008     180109s2017####pl#a#########|000#0#pol##
015     %a PB 2018/1772
020     %a 9788380196339
035     %a b58664154
040     %a WA N %c WA N %e PNN %d RAD 015
041 0 # %a pol %a eng %b pol
046     %k 2017
080 #   %a 373.2
245 0 0 %a Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka / %c redakcja naukowa Lidia Kataryńczuk-Mania, Marzenna Magda-Adamowicz, Agnieszka Olczak.
260 #   %a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c copyright 2017.
300     %a 240 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje dydaktyczne
380     %a Publikacje fachowe
385     %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385     %a Nauczyciele przedszkoli
385     %a Rodzice
388 1   %a 2001-
504     %a Bibliografia, netografia na stronach 227-240.
520 8   %a Potencjał dziecka, jego szerokie możliwości nakła­dają na organizatorów edukacji, badaczy, nauczycieli i rodziców liczne zadania i wyzwalają ich odpowiedzialność za jego rozwój. Edukacja przedszkolna ma stać się dla dziecka trampoliną wzrostu, wsparciem rozwoju, płaszczyzną odkrywa­nia i uczenia się, a nie tylko ciągiem przypadkowo dobranych czynności dydak­tyczno-wychowawczych, replikowanych z gotowych rozwiązań, scenariuszy. Czy jesteśmy w stanie temu zadaniu sprostać i dokonać potrzebnych zmian? Mamy świadomość koniecznych modyfikacji i otwarcia się na nowe rozwiązania. Mamy też szacunek do tego, co cennego i ważnego w tym zakresie zrobiono i napisano dotąd i tu także poszukujemy inspiracji lokując je w nowych, aktualnych kontekstach naszego działania, funkcjonowania, badania (...). Ze wstępu (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
536     %a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski.
546     %a Część prac w języku angielskim. Streszczenie w języku polskim przy niektórych pracach.
650   9 %a Pedagogika przedszkolna
655   9 %a Praca zbiorowa
658     %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Kataryńczuk-Mania, Lidia. %e Redakcja
700 1 # %a Magda-Adamowicz, Marzenna. %e Redakcja
700 1 # %a Olczak, Agnieszka. %e Redakcja
710 2 # %a Wydawnictwo Adam Marszałek. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901404373 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8019-633-9
980     %a 373.2 %y Wychowanie przedszkolne. Nauczanie przedszkolne. Żłobki
990     %a # lit. pedagogiczna
999     %b gr_Boz (02/02/2018) %c gr_Boz (02/02/2018 ; 000, 040, 520+, 710, 920, 980+, 990+) %r 2017 

Potencjał dziecka, jego szerokie możliwości nakła­dają na organizatorów edukacji, badaczy, nauczycieli i rodziców liczne zadania i wyzwalają ich odpowiedzialność za jego rozwój. Edukacja przedszkolna ma stać się dla dziecka trampoliną wzrostu, wsparciem rozwoju, płaszczyzną odkrywa­nia i uczenia się, a nie tylko ciągiem przypadkowo dobranych czynności dydak­tyczno-wychowawczych, replikowanych z gotowych rozwiązań, scenariuszy. Czy jesteśmy w stanie temu zadaniu sprostać i dokonać potrzebnych zmian? Mamy świadomość koniecznych modyfikacji i otwarcia się na nowe rozwiązania. Mamy też szacunek do tego, co cennego i ważnego w tym zakresie zrobiono i napisano dotąd i tu także poszukujemy inspiracji lokując je w nowych, aktualnych kontekstach naszego działania, funkcjonowania, badania (...). Ze wstępu (źródło opisu: http://www.azymut.pl).

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
27196
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
43542
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
134617
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
134618
Dostępność :
WYPOŻYCZONA
Numer egzemplarza :
31474

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies