Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła uczenia się

Tytuł :
Szkoła uczenia się
Autorzy :
Kordziński, Jarosław
Temat :
Kompetencje kluczowe
Metody nauczania
Motywacja uczenia się
Nauczyciele
Uczenie się
Uczniowie
Edukacja i pedagogika
Rok wydania :
2018
Wydawca :
Warszawa : Wolters Kluwer Polska
ISBN :
9788381243513
Seria :
Inspiracje Edukacyjne
Opis fizyczny :
386 stron : ilustracje ; 21 cm
Książka

LDR 02414cam#a2200517#i#4500
001 0812901406537
003 RAD 015
005 20180323144715.9
008 180206s2018####pl#a###f#####|000#0#pol##
020 %a 9788381243513
035 %a b58944485
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d RAD 015 %d RAD 015 %d RAD 015
046 %k 2018
080 # %a 37.091.33
080 # %a 37.091.2-057.16
100 1 %a Kordziński, Jarosław. %e Autor
245 1 0 %a Szkoła uczenia się / %c Jarosław Kordziński.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwer Polska, %c 2018.
300 %a 386 stron : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Dyrektorzy szkół
385 %a Nauczyciele
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
490 1 %a Inspiracje Edukacyjne
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 383-386.
520 8 %a Książka stanowi próbę odpowiedzi między innymi na następujące pytania:- Jaka jest różnica między nauczaniem a uczeniem się? Dlaczego uczniowie się (nie) uczą? Jakie metody aktywizujące i rozwijające można stosować w pracy wychowawczej oraz jak wpływają one na samodzielność i wzrost odpowiedzialności uczniów? Jaka jest rola dyrektora szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych dla organizacji uczenia się uczniów? [źródło: www.azymut.pl/].
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Uczniowie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %e Wydawca
830 0 %a Inspiracje Edukacyjne
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901406537 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8124-351-3
980 %a 37.091.33 %y Metody nauczania. Kursy. Odczyty. Wykłady. Drama. Sugestopedia. Metody aktywizujące itd
980 %a 37.091.2-057.16 %y Nauczyciele. Wychowawcy. Status zawodowy nauczyciela. Rozwój zawodowy. Awans zawodowy nauczyciela
990 %a # lit. pedagogiczna
999 %b Gr_Monik (08/02/2018) %c Gr_Monik (08/02/2018 ; 000, 020, 040, 710, 920, 980+, 990+) %c Gr_Monik (08/02/2018 ; 040, 520+) %c krystyna (23/03/2018 ; 040, 100, 520) %r 2018

Książka stanowi próbę odpowiedzi między innymi na następujące pytania:- Jaka jest różnica między nauczaniem a uczeniem się? Dlaczego uczniowie się (nie) uczą? Jakie metody aktywizujące i rozwijające można stosować w pracy wychowawczej oraz jak wpływają one na samodzielność i wzrost odpowiedzialności uczniów? Jaka jest rola dyrektora szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych dla organizacji uczenia się uczniów? [źródło: www.azymut.pl/].

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
F2Wyp 50518
Sygnatura :
F7Wyp 43479
Sygnatura :
BGWyp 134971
Sygnatura :
BGWyp 135599

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies