Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów

Tytuł :
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów
Autorzy :
Stawarz, Barbara
Temat :
Content marketing
Media społecznościowe
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
copyright 2018
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
9788301196691
Seria :
E-marketing
Opis fizyczny :
180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Książka

LDR 02816cam#a2200505#i#4500
001 0812901513872
003 RAD 015
005 20180914091959.1
008 171129s2018####pl#ad##f#f###|000#0#pol##
015 %a PB 2018/198
020 %a 9788301196691
035 %a (OCoLC)1014109341
035 %a b58249436
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d RAD 015
046 %k 2018
080 # %a 339.138:004.738.5
100 1 %a Stawarz, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Content marketing i social media : %b jak przyciągnąć klientów / %c Barbara Stawarz-García.
250 %a Wydanie II - 1 dodruk.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c copyright 2018.
300 %a 180 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Dziennikarze
385 %a Specjaliści ds. marketingu
388 1 %a 2001-
490 1 %a E-marketing
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
520 8 %a Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
521 8 %a Dla marketingowców, specjalistów PR, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
650 9 %a Content marketing
650 9 %a Media społecznościowe
655 9 %a Poradnik
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a E-marketing
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901513872 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-19669-1
980 %a 339.138:004.738.5 %y Marketing elektroniczny. Marketing internetowy
990 %a # lit. naukowa
999 %b gr_Boz (14/09/2018) %c gr_Boz (14/09/2018 ; 000, 040, 100+, 250, 520+, 920, 980+, 990+) %r 2018

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm (źródło opisu: http://www.azymut.pl).

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
F3Wyp 27315
Sygnatura :
BGWyp 135968

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies