Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sztuka prezentacji : teoria i praktyka

Tytuł :
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka
Temat :
Autoprezentacja
Komunikacja internetowa
Komunikacja niewerbalna
Emisja głosu
Media i komunikacja społeczna
Rok wydania :
2018
Wydawca :
Warszawa : Difin
ISBN :
9788380856318
Opis fizyczny :
303, [1] strona : ilustracje ; 23 cm
Książka

LDR 02442cam#a2200469#i#4500
001 0812901517096
003 RAD 015
005 20180926200347.7
008 180920s2018####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788380856318
035 %a xx004416884
035 %a (NUKAT)vtls004416884
040 %a WR U/AKA %b pol %e PNN %c WR U/AKAs %d WR U/hb %d RAD 015
080 # %a 316.77
080 # %a 159.94:316.47:316.61
245 0 0 %a Sztuka prezentacji : %b teoria i praktyka / %c redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2018.
300 %a 303, [1] strona : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 296-303.
520 8 %a Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.[źródło: www.azymut.pl].
650 9 %a Autoprezentacja
650 9 %a Komunikacja internetowa
650 9 %a Komunikacja niewerbalna
650 9 %a Emisja głosu
655 9 %a Praca zbiorowa
658 %a Media i komunikacja społeczna
700 1 # %a Jabłonowska, Lidia. %e Redakcja
700 1 # %a Wachowiak, Piotr. %e Redakcja
700 1 # %a Winch, Sławomir. %e Redakcja
710 2 # %a Difin. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901517096 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-631-8
980 %a 316.77 %y Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna
980 %a 159.94:316.47:316.61 %y Autoprezentacja
990 %a # lit. naukowa
999 %b gr_Monik (24/09/2018) %c gr_Monik (24/09/2018 ; 000, 040, 080+, 380+, 388+, 520+, 650+, 655+, 658+, 710, 920, 980+, 990+) %d gr_Monik (24/09/2018) %r 2018

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.[źródło: www.azymut.pl].

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
F3Wyp 27321

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies