Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe

Tytuł :
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe
Autorzy :
Kauf, Sabina
Tłuczak, Agnieszka
Temat :
Logistyka gospodarcza
Obsługa klienta
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2018
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
9788301197810
Opis fizyczny :
226 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Uwagi :
Dla pracowników naukowych, przedsiębiorców, studentów
Bibliografia na stronach 215-222. Indeks
Książka
LDR     03175cam#a2200541#i#4500
001     0812901551549
003     RAD 015
005     20210917011607.5
008     180226s2018####pl#ad##f#f###|001#0#pol##
015     %a PB 2018/7843
020     %a 9788301197810
035     %a (OCoLC)1036682239
035     %a b59150348
040     %a WA N %c WA N %e PNN %d RAD 015
046     %k 2018
080 #   %a 658.818
080 #   %a 005.51
080 #   %a (075.8)
100 1   %a Kauf, Sabina. %e Autor
245 1 0 %a Logistyczna obsługa klienta : %b metody ilościowe / %c Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak.
260 #   %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2018.
300     %a 226 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje dydaktyczne
380     %a Publikacje fachowe
380     %a Publikacje naukowe
385     %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 1   %a 2001-
504     %a Bibliografia na stronach 215-222. Indeks.
520 8   %a To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
521 8   %a Dla pracowników naukowych, przedsiębiorców, studentów.
650   9 %a Logistyka gospodarcza
650   9 %a Obsługa klienta
655   9 %a Materiały pomocnicze
655   9 %a Opracowanie
658     %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Tłuczak, Agnieszka. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0812901551549 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-01-19781-0
980     %a 658.818 %y Obsługa klienta
980     %a 005.51 %y Planowanie. Logistyka. Logistyka gospodarcza
980     %a (075.8) %y Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty
990     %a # lit. naukowa
999     %b gr_Boz (18/12/2018) %c gr_Boz (18/12/2018 ; 000, 040, 100, 700, 710, 920, 980+, 990+) %c gr_Boz (18/12/2018 ; 520+) %r 2018 

To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi (źródło opisu: http://www.azymut.pl).

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura (bez położenia) :
44401
Status :
dostępna
Sygnatura (bez położenia) :
137107
Status :
dostępna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies