Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka czytania od A do Z metodą sylabową

Tytuł :
Nauka czytania od A do Z metodą sylabową
Autorzy :
Tanajewska, Alicja
Kiełpińska, Iwona
Naprawa, Renata
Temat :
Czytanie
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Rok wydania :
2018
Wydawca :
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN :
9788371348280
Opis fizyczny :
215 stron ; il. kolor. ; 30 cm
Książka

LDR 03585cam#a2200529#i#4500
001 0813001577170
003 RAD 015
005 20190220085305.1
008 160812s2018####pl#a#####f###|000#0#pol##
015 %a PB 2016/25683
020 %a 9788371348280
040 %a RAD 015 %c RAD 015 %e PNN %d RAD 015
046 %k 2016
080 # %a 373.3.046-021.64
080 # %a 37.016:003-028.31
080 # %a (075.2-021.64+076)
100 1 %a Tanajewska, Alicja. %e Autor
245 1 0 %a Nauka czytania od A do Z metodą sylabową / %c Alicja Tanajewska, Iwona Kiełpińska, Renata Naprawa.
250 %a Wydanie II.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2018.
300 %a 215 stron ; %b il. kolor. ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent.
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia.
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier.
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
520 8 %a Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Nauczanie początkowe
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Kiełpińska, Iwona. %e Autor
700 1 # %a Naprawa, Renata. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813001577170 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-828-0
980 %a 37.016:003-028.31 %y Nauczanie pisania i czytania w szkole podstawowej (na poziomie elementarnym). Dysleksja i dysgrafia
980 %a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III)
980 %a (075.2-021.64+076) %y Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
990 %a # lit. pedagogiczna
999 %b gr_Boz (19/02/2019) %d gr_Boz (19/02/2019) %c gr_Boz (19/02/2019 ; 008, 040, 250+, 260, 388) %c gr_Boz (20/02/2019 ; 380+) %r 2018

Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej (źródło opisu: http://www.azymut.pl).

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
F4Wyp 32295
Sygnatura :
BGWyp 137542

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies