Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe = Content and language integrated learning (CLIL) : wprowadzenie

Tytuł :
Zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe = Content and language integrated learning (CLIL) : wprowadzenie
Autorzy :
Muszyńska, Barbara
Papaja, Katarzyna
Temat :
Efektywność nauczania
Nauczanie języków obcych
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
Polska
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Rok wydania :
[2019]
Wydawca :
[Warszawa] : PWN ; [Katowice] : [Uniwersytet Śląski w Katowicach] ; [Wrocław] : [Dolnośląska Szkoła Wyższa]
ISBN :
9788301207397
Opis fizyczny :
210 stron : ilustracje ; 24 cm
Uwagi :
Współfinansowanie: Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk Pedagogicznych (Dolnośląska Szkoła Wyższa)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 197-210
Książka
LDR     03159cam#a2200553#i#4500
001     0813001639888
003     RAD 015
005     20211108212325.0
008     190829s2019####pl#a###f#f###|000#0#pol##
020     %a 9788301207397 %q (oprawa miękka ; %q PWN)
035     %a (PL)b1000000401395
035     %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911240739305606
035     %a 991052556933405066
040     %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d RAD 015
046     %k 2019
080 #   %a 37.016:81
245 0 0 %a Zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe = %b Content and language integrated learning (CLIL) : wprowadzenie / %c Barbara Muszyńska, Katarzyna Papaja.
246 3 1 %a Content and language integrated learning (CLIL)
250     %a Wydanie I.
260 #   %a [Warszawa] : %b PWN ; %a [Katowice] : %b [Uniwersytet Śląski w Katowicach] ; %a [Wrocław] : %b [Dolnośląska Szkoła Wyższa], %c [2019].
300     %a 210 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje fachowe
380     %a Publikacje naukowe
385     %a Nauczyciele
388 1   %a 2001-
504     %a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 197-210.
520 8   %a CLIL (Content and Language Integrated Learning – zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe) to nowoczesne podejście do nauczania zarówno przedmiotów, jak i języków. Metoda ta definiowana jest jako dwuogniskowe podejście do nauczania języków, w której drugi język jest wykorzystywany do nauki oraz nauczania zarówno przedmiotu, jak i języka.Książka prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące CLIL i skierowana jest do nauczycieli uczących w klasach CLIL, zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji, od klasy VII szkoły podstawowej oraz w liceum, jak do również studentów licencjackich i magisterskich studiów filologicznych uzyskujących uprawnienia do nauczania oraz wszystkich osób zainteresowanych nauczaniem dwujęzycznym.[źródło: www.azymut.pl].
536     %a Współfinansowanie: Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk Pedagogicznych (Dolnośląska Szkoła Wyższa)
650   9 %a Efektywność nauczania
650   9 %a Nauczanie języków obcych
650   9 %a Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
651   9 %a Polska
655   9 %a Poradnik
658     %a Edukacja i pedagogika
658     %a Językoznawstwo
700 1 # %a Muszyńska, Barbara %e Autor
700 1 # %a Papaja, Katarzyna. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca
710 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice). %e Wydawca
710 2 # %a Dolnośląska Szkoła Wyższa. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813001639888 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-01-20739-7 (oprawa miękka ; PWN)
980     %a 37.016:81 %y Nauczanie języków
990     %a # lit. pedagogiczna
999     %b gr_Monik (30/08/2019) %c gr_Monik (30/08/2019 ; 000, 040, 245, 520+, 650, 651, 655, 658, 700-, 710, 920, 980+, 990+) %d gr_Monik (30/08/2019) %c gr_Monik (30/08/2019) %r 2019 

CLIL (Content and Language Integrated Learning – zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe) to nowoczesne podejście do nauczania zarówno przedmiotów, jak i języków. Metoda ta definiowana jest jako dwuogniskowe podejście do nauczania języków, w której drugi język jest wykorzystywany do nauki oraz nauczania zarówno przedmiotu, jak i języka.Książka prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące CLIL i skierowana jest do nauczycieli uczących w klasach CLIL, zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji, od klasy VII szkoły podstawowej oraz w liceum, jak do również studentów licencjackich i magisterskich studiów filologicznych uzyskujących uprawnienia do nauczania oraz wszystkich osób zainteresowanych nauczaniem dwujęzycznym.[źródło: www.azymut.pl].

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
28378
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
32464
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
44567
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
44273
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
138241

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies