Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pisarstwo naukowe studentów

Tytuł :
Pisarstwo naukowe studentów
Autorzy :
Duraj-Nowakowa, Krystyna (1945- )
Temat :
Kreatywne pisanie
Publikacje naukowe
Studenci
Nauka i badania
Rok wydania :
2019
Wydawca :
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum
ISBN :
9788376144115
Opis fizyczny :
296 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronach 277-289
Publikacja dofinansowana ze środków przeznaczonych na działalność statutową Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie
Spis treści także w języku angielskim
Książka

LDR 03231cam#a2200517#i#4500
001 0813001652609
003 RAD 015
005 20190924171124.7
008 190809s2019####pl#ad####f###|000#0#pol##
015 %a PB 2019/24544
020 %a 9788376144115
035 %a (PL)b1000000392284
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910820542005606
035 %a 991052554161005066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d RAD 015
046 %k 2019
080 # %a 001
080 # %a (075.8)
100 1 %a Duraj-Nowakowa, Krystyna %d (1945- ) %e Autor
245 1 0 %a Pisarstwo naukowe studentów / %c Krystyna Duraj-Nowakowa.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum, %c 2019.
300 %a 296 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 277-289.
520 8 %a Przekazując bogate informacyjnie treści na ciekawie sproblematyzowane tematy, Autorka przywraca należną rangę zaniedbanej problematyce kultury pisarstwa i języka naukowego rozpraw dyplomowych. Przedstawia wielość i różnorodność celów i zasad, zagadnień i idei oraz wątków z dziedziny naukoznawstwa i twórczości naukowej, które mogą się okazać pomocne w kształtowaniu umiejętności przygotowywania rozpraw dyplomowych. Przybliża teoretyczne i praktyczne ramy wymagań dotyczące przetwarzania i systematyzowania pozyskiwanych materiałów literaturowych i badawczych oraz ich opracowywania biorącego pod uwagę poczucie ładu i redakcyjnej dyscypliny tekstów naukowych, szczególnie rozpraw awansowych. Publikacja odróżnia się od innych opracowań z metodologii nauk – w tym z metodologii nauk pedagogicznych – położeniem akcentu na twórczość podmiotową, rozumianą jako autorskie przeżywanie procesu odkrywania naukowego, na który składa się m.in. studiowanie źródeł, kodyfikowanie zbioru danych, kompilacje dobranych z nich treści, co w efekcie świadczy o dbałości o własny pisarski przekaz (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
536 %a Publikacja dofinansowana ze środków przeznaczonych na działalność statutową Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie
546 %a Spis treści także w języku angielskim.
650 9 %a Kreatywne pisanie
650 9 %a Publikacje naukowe
650 9 %a Studenci
655 9 %a Podręczniki
658 %a Nauka i badania
710 2 # %a Akademia "Ignatianum". %b Wydawnictwo. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813001652609 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7614-411-5
980 %a 001 %y Nauka i wiedza w ogólności
980 %a (075.8) %y Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty
990 %a # lit. naukowa
999 %b gr_Boz (24/09/2019) %c gr_Boz (24/09/2019 ; 000, 040, 080, 520+, 650, 655, 658, 920, 980+, 990+) %d gr_Boz (24/09/2019) %c gr_Boz (24/09/2019 ; 520) %c gr_Boz (24/09/2019 ; 710) %r 2019

Przekazując bogate informacyjnie treści na ciekawie sproblematyzowane tematy, Autorka przywraca należną rangę zaniedbanej problematyce kultury pisarstwa i języka naukowego rozpraw dyplomowych. Przedstawia wielość i różnorodność celów i zasad, zagadnień i idei oraz wątków z dziedziny naukoznawstwa i twórczości naukowej, które mogą się okazać pomocne w kształtowaniu umiejętności przygotowywania rozpraw dyplomowych. Przybliża teoretyczne i praktyczne ramy wymagań dotyczące przetwarzania i systematyzowania pozyskiwanych materiałów literaturowych i badawczych oraz ich opracowywania biorącego pod uwagę poczucie ładu i redakcyjnej dyscypliny tekstów naukowych, szczególnie rozpraw awansowych. Publikacja odróżnia się od innych opracowań z metodologii nauk – w tym z metodologii nauk pedagogicznych – położeniem akcentu na twórczość podmiotową, rozumianą jako autorskie przeżywanie procesu odkrywania naukowego, na który składa się m.in. studiowanie źródeł, kodyfikowanie zbioru danych, kompilacje dobranych z nich treści, co w efekcie świadczy o dbałości o własny pisarski przekaz (źródło opisu: http://www.azymut.pl).

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
BGWyp 138492

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies