Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Tytuł :
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
Autorzy :
Urbanek, Grzegorz
Temat :
Marka (ekonomia)
Konkurencyjność
Prawo własności intelektualnej
Wycena
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2019
Wydawca :
Warszawa : CeDeWu
ISBN :
9788381022958
Opis fizyczny :
320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Uwagi :
Bibliografia, netografia na stronach 305-316
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu
Książka

LDR 02489cam#a2200613#i#4500
001 0813001696096
003 RAD 015
005 20210609092759.3
008 191121s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788381022958 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000000450985
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911278987205606
035 %a 991052570370005066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d RAD 015
045 2 %b d2001 %b d2019
046 %k 2019
080 # %a 339.138
080 # %a 658.15
100 1 %a Urbanek, Grzegorz. %e Autor
245 1 0 %a Zarządzanie wartością i wycena marki : %b jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / %c Grzegorz Urbanek ; [recenzenci: prof. dr hab. Ewa Walińska (Uniwersytet Łódzki), dr hab. Jacek Kall prof. WSB w Poznaniu].
246 3 0 %a Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
250 %a Wydanie I.
260 # %a Warszawa : %b CeDeWu, %c 2019.
300 %a 320 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Menedżerowie
385 %a Przedsiębiorcy
385 %a Specjaliści ds. marketingu
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 305-316.
521 8 %a Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Marka (ekonomia)
650 9 %a Konkurencyjność
650 9 %a Prawo własności intelektualnej
650 9 %a Wycena
650 9 %a Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
655 9 %a Monografia
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Walińska, Ewa. %e Recenzja
700 1 # %a Kall, Jacek. %e Recenzja
710 2 # %a CeDeWu. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813001696096 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8102-295-8 (oprawa miękka)
980 %a 339.138 %y Marketing
980 %a 658.15 %y Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
990 %a # lit. naukowa
999 %b gr_Monik (21/11/2019) %c gr_Monik (21/11/2019 ; 000, 020, 040, 080, 648, 650, 655, 710, 920, 980+, 990+) %d gr_Monik (21/11/2019) %c gr_Monik (21/11/2019 ; 008-, 008+) %c gr_Monik (09/06/2021) %r 2019

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
BGWyp 138823

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies