Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Tytuł :
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
Autorzy :
Urbanek, Grzegorz
Temat :
Marka (ekonomia)
Konkurencyjność
Prawo własności intelektualnej
Wycena
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2019
Wydawca :
Warszawa : CeDeWu
ISBN :
9788381022958
Opis fizyczny :
320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Uwagi :
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu
Bibliografia, netografia na stronach 305-316
Książka
LDR     02464cam#a2200601#i#4500
001     0813001696096
003     RAD 015
005     20210917023413.8
008     191121s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020     %a 9788381022958 %q (oprawa miękka)
035     %a (PL)b1000000450985
035     %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911278987205606
035     %a 991052570370005066
040     %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d RAD 015
045 2   %b d2001 %b d2019
046     %k 2019
080 #   %a 339.138
080 #   %a 658.15
100 1   %a Urbanek, Grzegorz. %e Autor
245 1 0 %a Zarządzanie wartością i wycena marki : %b jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / %c Grzegorz Urbanek ; [recenzenci: prof. dr hab. Ewa Walińska (Uniwersytet Łódzki), dr hab. Jacek Kall prof. WSB w Poznaniu].
246 3 0 %a Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
250     %a Wydanie I.
260 #   %a Warszawa : %b CeDeWu, %c 2019.
300     %a 320 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje fachowe
380     %a Publikacje naukowe
385     %a Menedżerowie
385     %a Przedsiębiorcy
385     %a Specjaliści ds. marketingu
388 1   %a 2001-
504     %a Bibliografia, netografia na stronach 305-316.
521 8   %a Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
648   9 %a 2001-
650   9 %a Marka (ekonomia)
650   9 %a Konkurencyjność
650   9 %a Prawo własności intelektualnej
650   9 %a Wycena
655   9 %a Monografia
658     %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658     %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Walińska, Ewa. %e Recenzja
700 1 # %a Kall, Jacek. %e Recenzja
710 2 # %a CeDeWu. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813001696096 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8102-295-8 (oprawa miękka)
980     %a 339.138 %y Marketing
980     %a 658.15 %y Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
990     %a # lit. naukowa
999     %b gr_Monik (21/11/2019) %c gr_Monik (21/11/2019 ; 000, 020, 040, 080, 648, 650, 655, 710, 920, 980+, 990+) %d gr_Monik (21/11/2019) %c gr_Monik (21/11/2019 ; 008-, 008+) %c gr_Monik (09/06/2021) %r 2019 %c gr_Ewa (07/09/2021 ; 650-, 658+) 

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura (bez położenia) :
138823
Status :
dostępna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies