Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czytam ze zrozumieniem i rozwiązuję zadania : testy dla uczniów III klasy szkoły podstawowej

Tytuł:
Czytam ze zrozumieniem i rozwiązuję zadania : testy dla uczniów III klasy szkoły podstawowej
Autorzy:
Barańska, Małgorzata
Jakacka, Ewa
Temat:
Czytanie ze zrozumieniem
Nauczanie zintegrowane
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788380803169
Opis fizyczny:
106, [1] strona : ilustracje ; 30 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03043cam#a2200637#i#4500
001 0813101847694
003 RAD 015
005 20240418000854.6
008 200807s2020####pl#a###b#f###|000#0#pol#c
020 %a 9788380803169 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000000729084
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911543200205606
035 %a 991052738673205066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d RAD 015
046 %k 2020
080 # %a 37.011.2
080 # %a 37.091.212
080 # %a 373.3.046-021.64
080 # %a (075.2-021.64+076)
245 0 0 %a Czytam ze zrozumieniem i rozwiązuję zadania : %b testy dla uczniów III klasy szkoły podstawowej / %c Małgorzata Barańska, Ewa Jakacka ; [ilustracje: Andrzej Jurkiewicz, Marysia Barańska, Maria Pelc, Joanna Remus-Duda].
246 3 0 %a Testy dla uczniów III klasy szkoły podstawowej
250 %a Wydanie III zmienione.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020.
300 %a 106, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Nauczanie zintegrowane
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Sprawdziany i testy
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Barańska, Małgorzata. %e Autor
700 1 # %a Jakacka, Ewa. %e Autor
700 1 # %a Jurkiewicz, Andrzej. %e Ilustracje
700 1 # %a Barańska, Marysia. %e Ilustracje
700 1 # %a Pelc, Maria %c (ilustracja). %e Ilustracje
700 1 # %a Remus-Duda, Joanna %d (1965- ). %e Ilustracje
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813101847694 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8080-316-9 (oprawa miękka)
980 %a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III)
980 %a (075.2-021.64+076) %y Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
980 %a 37.011.2 %y Kompetencje. Umiejętności. Umiejętność czytania, pisania, liczenia. Umiejętność korzystania z informacji. Umiejętność korzystania z komputera i Internetu. Brak umiejętności czytania, pisania, liczenia
980 %a 37.091.212 %y Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność
990 %a # lit. pedagogiczna
999 %b gr_Monik (24/08/2020) %c gr_Monik (24/08/2020 ; 000, 040, 080, 650, 655, 710, 920, 980+, 990+) %d ola (04/07/2022) %c irena (30/01/2022 ; 700) %c ola (04/07/2022 ; 080, 080+, 380+, 385, 385+, 655, 655+, 980+) %r 2020

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
139824
Dostępny
Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
140203
Dostępny
Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
28488
Dostępny
Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
33605
Dostępny
Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
45143
Dostępny
Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
139823
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies