Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Myślenie pytajne : teoria i kształcenie

Tytuł :
Myślenie pytajne : teoria i kształcenie
Autorzy :
Szmidt, Krzysztof J
Płóciennik, Elżbieta
Temat :
Myślenie twórcze
Trening koncentracji
Uczenie się
Kreatywność
Komunikacja interpersonalna
Rozwój psychiczny
Edukacja i pedagogika
Rok wydania :
2020
Wydawca :
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN :
9788382200973
Seria :
Edukacja dla Mądrości
Opis fizyczny :
289 stron ; 24 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronach [255]-270
Książka
LDR     03156cam#a2200553#i#4500
001     0813101901559
003     RAD 015
005     20211108204951.7
008     201214s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020     %a 9788382200973
035     %a oc2020005267
040     %a WA N %c WA N %d XX %d WAR_OCH %e PNN %d RAD 015
046     %k 2012
080 #   %a 159.955
080 #   %a 159.953
100 1   %a Szmidt, Krzysztof J. %e Autor
245 1 0 %a Myślenie pytajne : %b teoria i kształcenie / %c Krzysztof J. Szmidt, Elżbieta Płóciennik.
250     %a Wydanie I
260 #   %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2020.
300     %a 289 stron ; %c 24 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje dydaktyczne
380     %a Publikacje fachowe
385     %a Nauczyciele
388 1   %a 2001-
490 1   %a Edukacja dla Mądrości
504     %a Bibliografia na stronach [255]-270.
520 8   %a Publikacja dla nauczycieli różnych przedmiotów, pedagogów różnych specjalności, trenerów twórczości, psychologów szkolnych i trenerów grupowych, animatorów kultury – dla wszystkich tych, którym bliskie jest odkrywanie świata wraz z wychowankami. Zawiera oryginalną i pierwszą tak rozwiniętą w polskiej pedagogice teoretyczną koncepcję myślenia pytajnego jako twórczej kompetencji poznawczej, którą warto rozwijać u uczniów we wszystkich kategoriach wieku.W części metodycznej czytelnik znajdzie modele lekcji twórczego myślenia pytajnego oraz Dydaktyczny Kodeks Nauczyciela Stymulującego Myślenie Pytajne Uczniów, będący rejestrem zasad pomocy uczniom w rozwoju myślenia pytajnego, nie tylko w klasie szkolnej. Zamieszczono tu także czterdzieści wybranych ćwiczeń (dla wszystkich poziomów kształcenia) wraz ze zwięzłymi zasadami prowadzenia tego typu zajęć. Na końcu autorzy proponują Inwentarz Klasy Przyjaznej Myśleniu Pytajnemu Uczniów.[źródło: www.azytmu.pl].
650   9 %a Myślenie twórcze
650   9 %a Trening koncentracji
650   9 %a Uczenie się
650   9 %a Kreatywność
650   9 %a Komunikacja interpersonalna
650   9 %a Rozwój psychiczny
655   9 %a Opracowanie
655   9 %a Ćwiczenia i zadania
658     %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Płóciennik, Elżbieta. %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca
830   0 %a Edukacja dla Mądrości
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813101901559 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8220-097-3
980     %a 159.955 %y Myślenie. Tworzenie pojęć. Abstrakcja. Porównywanie. Sądzenie. Rozumowanie. Refleksja
980     %a 159.953 %y Pamięć. Uczenie się. Mnemotechnika. Zapominanie
990     %a # lit. pedagogiczna
999     %b gr_Monik (14/12/2020) %c gr_Monik (14/12/2020 ; 000-, 000+, 008-, 008+, 020-, 040, 250+, 385+, 520+, 650, 650+, 655, 655+, 710, 920, 920-, 980+, 990+) %d gr_Monik (14/12/2020) %c gr_Monik (14/12/2020 ; 000, 520) %c ola (20/04/2021 ; 380+) %r 2020 

Publikacja dla nauczycieli różnych przedmiotów, pedagogów różnych specjalności, trenerów twórczości, psychologów szkolnych i trenerów grupowych, animatorów kultury – dla wszystkich tych, którym bliskie jest odkrywanie świata wraz z wychowankami. Zawiera oryginalną i pierwszą tak rozwiniętą w polskiej pedagogice teoretyczną koncepcję myślenia pytajnego jako twórczej kompetencji poznawczej, którą warto rozwijać u uczniów we wszystkich kategoriach wieku.W części metodycznej czytelnik znajdzie modele lekcji twórczego myślenia pytajnego oraz Dydaktyczny Kodeks Nauczyciela Stymulującego Myślenie Pytajne Uczniów, będący rejestrem zasad pomocy uczniom w rozwoju myślenia pytajnego, nie tylko w klasie szkolnej. Zamieszczono tu także czterdzieści wybranych ćwiczeń (dla wszystkich poziomów kształcenia) wraz ze zwięzłymi zasadami prowadzenia tego typu zajęć. Na końcu autorzy proponują Inwentarz Klasy Przyjaznej Myśleniu Pytajnemu Uczniów.[źródło: www.azytmu.pl].

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
53035
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
28845
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
33679
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
45377
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
140495

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies