Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Branding

Tytuł :
Branding
Autorzy :
Jones, Robert
Temat :
Etyka biznesu
Marketing
Historia
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2021
Wydawca :
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN :
9788381428200
Seria :
Krótkie Wprowadzenie ; 29
Opis fizyczny :
156, [2] strony : ilustracje ; 21 cm
Książka

LDR 02187cam#a2200529#i#4500
001 0813201964872
003 RAD 015
005 20210513200506.8
008 210505s2021####pl###########|001#0#pol#c
020 %a 9788381428200 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000000954791
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912072867005606
035 %a 991052893499105066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d RAD 015
041 1 # %a pol %h eng
045 2 %b d1865 %b d2017
046 %k 2017
080 # %a 339.138
100 1 %a Jones, Robert. %e Autor
245 1 0 %a Branding / %c Robert Jones ; [tłumaczenie: Anna Łaszkiewicz].
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Branding : %b a very short introduction, %f 2017
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2021.
300 %a 156, [2] strony : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje popularnonaukowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Krótkie Wprowadzenie ; %v 29
520 8 %a Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
648 9 %a 1801-1900
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Etyka biznesu
650 9 %a Marketing
655 9 %a Opracowanie
658 %a Historia
658 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca
830 0 %a Krótkie Wprowadzenie %v 29
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813201964872 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8142-820-0 (oprawa miękka)
980 %a 339.138 %y Marketing
990 %a # lit. naukowa
999 %b gr_Boz (13/05/2021) %c gr_Boz (13/05/2021 ; 000, 020-, 040, 520+, 648, 650, 655, 710, 920, 920-, 990+) %d gr_Boz (13/05/2021) %r 2021

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek (źródło opisu: http://www.azymut.pl).

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
BGWyp 141224

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies