Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Tytuł:
Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Autorzy:
Pispers, Ralf (1969- )
Rode, Joanna
Fischer, Benjamin
Temat:
Handel elektroniczny
Internet
Marketing cyfrowy
Neuromarketing
Satysfakcja konsumentów
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2021
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:
9788382204476
9788382204483
9783648108994
Opis fizyczny:
226 stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm
Uwagi:
W książce także ISBN oryginału
Bibliografia, netografia na stronach 219-223
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02821cam#a2200685#i#4500
001 0813202047822
003 RAD 015
005 20240418020950.2
008 210608s2021####pl#aocdf#####|000#0#pol#c
015 %a UWD 2021/18924
020 %a 9788382204476 %q (oprawa miękka)
020 %z 9788382204483 %q (e-book)
020 %z 9783648108994 %q (oryginał)
035 %a (PL)b1000000982811
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912199240905606
035 %a 991052899000705066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d RAD 015
041 1 # %a pol %h ger
045 2 %b d2011 %b d2018
046 %k 2018
080 # %a 339:077
080 # %a 339.138:077
080 # %a 366.1
245 0 0 %a Neuromarketing w Internecie : %b pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym / %c Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer ; tłumaczenie: Ewa Bluszcz.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Neuromarketing im Internet : %b gehirngerechtes Kundenerlebnis in der digitalen Welt, %f 2018
246 3 0 %a Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2021.
300 %a 226 stron : %b fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
388 # %a 2001-
500 %a W książce także ISBN oryginału.
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Handel elektroniczny
650 9 %a Internet
650 9 %a Marketing cyfrowy
650 9 %a Neuromarketing
650 9 %a Satysfakcja konsumentów
655 9 %a Poradnik
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Pispers, Ralf %d (1969- ). %e Autor
700 1 # %a Rode, Joanna. %e Autor
700 1 # %a Fischer, Benjamin. %e Autor
700 1 # %a Bluszcz, Ewa. %e Tłumaczenie
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813202047822 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8220-447-6 (oprawa miękka)
920 %z 978-83-8220-448-3 (e-book)
920 %z 978-3-648-10899-4 (oryginał)
980 %a 339:077 %y Handel elektroniczny (e-handel)
980 %a 339.138:077 %y Marketing elektroniczny. Marketing internetowy
980 %a 366.1 %y Zachowanie się konsumenta. Edukacja konsumenta. Psychologia ekonomiczna. Psychologia konsumentów
990 %a # lit. naukowa
999 %b ola (16/12/2021) %c ola (16/12/2021 ; 700) %c ola (16/12/2021 ; 710) %c ola (16/12/2021 ; 000, 040, 080, 648, 650, 655, 700, 700+, 710, 980+, 990+) %d ola (16/12/2021) %r 2021

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
142390
Dostępny
Dostępność:
dostępna
Numer egzemplarza:
46154
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies