LDR |
|
|
04008cam#a2200661#i#4500 |
001 |
|
|
0813302060921 |
003 |
|
|
RAD 015 |
005 |
|
|
20250614041400.7 |
008 |
|
|
160524s2021####pl#||||g#|||||000#0dpol#d |
020 |
|
|
%a 9788377442173 |
040 |
|
|
%a RAD 015 %c RAD 015 %e PNN %d RAD 015 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 616.896 |
080 |
# |
|
%a 81'355 |
080 |
# |
|
%a 159.922.76 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
100 |
1 |
|
%a Wilde, Kate C. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Startujemy z rozwojem mowy w autyzmie! : %b przewodnik dla rodziców, którzy chcą pomóc dziecku zamienić dźwięki i słowa w proste rozmowy / %c Kate Wilde ; przedmowa Samahria Lyte Kaufman, przekład: Emilia Skowrońska. |
246 |
1 |
# |
%i Tytuł oryginału : %a Autism Language Launcher. %b a parent's guide to tackling bedtime, toilet training, tantrums, hitting, and other everyday challenges, %f 2014. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2021. |
300 |
|
|
%a 310, [1] strona ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
385 |
|
|
%a Rodzice |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 307-308. |
520 |
8 |
|
%a Nowy poradnik Kate Wilde, autorki Logistyki autyzmu – zawiera proste wskazówki, jak pobudzić rozwój języka, stawiając na współpracę z dzieckiem i opierając się na jego wrodzonej inteligencji. W książce opisano też techniki, które sprawdzą się w pracy z dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu. Przewodnik powstał z myślą o rodzicach, krewnych, terapeutach, nauczycielach i opiekunach dzieci lub osób dorosłych, które nie porozumiewają się werbalnie albo robią to w niewielkim stopniu – za pomocą artykułowanych dźwięków, pojedynczych słów lub krótkich fraz. Autorka podpowiada, jak skutecznie reagować na przejawy echolalii i powtarzalne pytania, aby wesprzeć dziecko, zbudować z nim więź, dostarczyć mu wiele radości, a wreszcie – pomóc rozwinąć drzemiące w nim zdolności językowe.[źródło: www.azymut.pl]. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z zaburzeniami mowy |
650 |
|
9 |
%a Echolalia |
650 |
|
7 |
%a Komunikacja werbalna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Korekcja mowy |
650 |
|
9 |
%a Mowa |
650 |
|
9 |
%a Terapia poznawczo-behawioralna (CBT) |
650 |
|
9 |
%a Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD) |
650 |
|
9 |
%a Zdolności językowe |
655 |
|
7 |
%a Poradnik %2 DBN |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Skowrońska, Emilia. %e Tłumaczenie |
700 |
1 |
# |
%a Kaufman, Samahria, Lyte. %e Przedmowa |
710 |
2 |
# |
%a Harmonia Universalis. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813302060921 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7744-217-3 |
980 |
|
|
%a 616.896 %y Spektrum autyzmu. Zespół Aspergera |
980 |
|
|
%a 616.896 |
980 |
|
|
%a 81'355 %y Wymowa. Wymawianie. Ćwiczenia logopedyczne. Mowa - korekcja |
980 |
|
|
%a 159.922.76 %y Psychologia dzieci odbiegających od normy |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
990 |
|
|
%a # lit. pedagogiczna |
999 |
|
|
%b gr_Ewa (24/05/2016) %c gr_Ewa (24/05/2016 ; 040, 080, 336+, 337+, 338+, 655+, 920, 980+, 990+) %d ola (05/08/2022) %c gr_Ewa (24/05/2016 ; 040, 245) %c ola (26/07/2018 ; 040, 046+, 100+, 246+, 380+, 385+, 388+, 650+, 655, 658+, 710) %c krystyna (19/02/2019 ; 245, 300, 504) %c gr_Monik (17/01/2022 ; 008, 040, 046, 080+, 245, 246, 250+, 260, 300, 385+, 504, 650, 650+, 700, 700+, 980+) %c gr_Monik (17/01/2022 ; 520+) %c gr_Ewa (16/02/2022 ; 020, 920) %c ola (05/08/2022 ; 080, 080+, 650, 650-, 650+, 980-, 980+) %c ola (05/08/2022 ; 700) %r 2021 %c prolib (30/05/2025 ; 650) %c prolib (13/06/2025 ; 655) |