%a Stanowi cz. 2 cyklu, cz. 1. pt.: Klub Mało Używanych Dziewic, cz. 3. pt. Zatoka trujących jabłuszek.
511
0
%a Czyta Anna Kerth.
520
8
%a „Mało Używane Dziewice”, które założyły Klub z zamiarem czynienia rzeczy pożytecznych to kobiety inteligentne, sympatyczne i – choć po przejściach – wciąż pozytywnie nastawione do życia. Dostrzegają w ten sposób nie tylko innych ludzi, ale i świat dookoła. A ten bywa fascynujący... Autorka, doświadczona reporterka wiedziała o tym od lat. I umiała to opisać. Jeśli szukasz nieco zwariowanej, inspirującej, przywracającej wiarę w ludzi historii na smutne dni – to książka dla Ciebie. Pierwszy tom przygód bohaterek to: „Klub Mało Używanych Dziewic”, natomiast trzeci – „Zatoka trujących jabłuszek”. [Storybox.pl]
538
%a Nagranie w formacie mp3.
650
9
%a Humor
650
9
%a Kobieta
650
9
%a Optymizm
650
9
%a Przyjaźń
655
9
%a Powieść obyczajowa
700
1
#
%a Kerth, Anna %d (1980- ). %e Wykonanie
710
2
#
%a Xaudio Sp. z o.o. %e Wydawca
710
2
#
%a Heraclon International. %e Wydawca
856
4
#
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813302097362 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
„Mało Używane Dziewice”, które założyły Klub z zamiarem czynienia rzeczy pożytecznych to kobiety inteligentne, sympatyczne i – choć po przejściach – wciąż pozytywnie nastawione do życia. Dostrzegają w ten sposób nie tylko innych ludzi, ale i świat dookoła. A ten bywa fascynujący... Autorka, doświadczona reporterka wiedziała o tym od lat. I umiała to opisać. Jeśli szukasz nieco zwariowanej, inspirującej, przywracającej wiarę w ludzi historii na smutne dni – to książka dla Ciebie. Pierwszy tom przygód bohaterek to: „Klub Mało Używanych Dziewic”, natomiast trzeci – „Zatoka trujących jabłuszek”. [Storybox.pl]
ŚREDNIA OCEN
0,0 / 5
LICZBA OCEN:0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
Regulamin płatności elektronicznych Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu
Biblioteka umożliwia regulowanie naliczonych w bibliotecznym systemie PROLIB opłat za pomocą elektronicznego systemu płatniczego realizowanego przez firmę PayU S.A.
Opłaty naliczane przez system biblioteczny zgodnie z obowiązującym Regulaminem udostępniania zbiorów w Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu są widoczne na elektronicznym koncie Czytelnika.
Przez elektroniczny system płatności mogą być regulowane następujące opłaty: za przekroczenie terminu zwrotu materiałów bibliotecznych, korespondencję, zagubienie lub zniszczenie materiałów bibliotecznych, duplikat karty bibliotecznej. Naliczona do zapłaty kwota nie podlega podziałowi na raty.
Płatność elektroniczna jest możliwa dla Użytkowników, którzy podali i zweryfikowali adres e-mailowy w bibliotecznym systemie PROLIB. Przy płatności elektronicznej pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,7% od każdej transakcji.
Po uregulowaniu płatności przez system elektroniczny, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonanej operacji na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
Reklamacje związane z płatnością elektroniczną, należy zgłaszać na adres e-mail: wypozyczalnia@bp.radom.pl, w ciągu 14 dni od dnia wniesienia opłaty.
Zgłoszenie reklamacji musi zawierać: nazwisko i imię osoby wnoszącej reklamację, numer karty bibliotecznej, datę płatności, kwotę płatności oraz powód reklamacji. Zgłoszenia bez wymaganych informacji nie będą rozpatrywane.
Biblioteka ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od zgłoszenia. Jeśli w tym terminie reklamacja nie będzie rozpatrzona, Biblioteka powiadomi Użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia. Informacje o zgłoszonej reklamacji będą przekazywane na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
Skutkiem rozpatrzenia reklamacji może być: uznanie reklamacji lub odmowa uznania reklamacji.
Biblioteka nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie operatora płatności online.
Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
NIP 1132453940
Biblioteka Pedagogiczna w Radomiu
ul. Kościuszki 5A. 26-600 Radom
REGON 000930868
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?