LDR |
|
|
03414cam#a2200565#i#4500 |
001 |
|
|
0813302122464 |
003 |
|
|
RAD 015 |
005 |
|
|
20250323065753.5 |
008 |
|
|
220523s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788364565816 |
035 |
|
|
%a 1323302238119 |
040 |
|
|
%a BPTOR %c BPTOR %e PNN %d BPTOR %d RAD 015 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2018 |
080 |
# |
|
%a 159.922.76-056.49 |
080 |
# |
|
%a (076) |
100 |
1 |
|
%a Miller, Kelli. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Ja i moje ADHD : %b 60 ćwiczeń, które pomogą dziecku w samoregulacji, koncentracji i odnoszeniu sukcesów / %c Kelli Miller ; ilustracje Sarah Rebar ; przekład Agnieszka Cioch. |
246 |
3 |
0 |
%a 60 ćwiczeń, które pomogą dziecku w samoregulacji, koncentracji i odnoszeniu sukcesów. |
246 |
1 |
# |
%i Tytuł oryginału : %a Thriving with ADHD workbook for kids: 60 fun activities to help children self-regulate, focus, and succeed. |
260 |
# |
|
%a Sopot : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2022. |
300 |
|
|
%a 139, [4] strony : %b ilustracje ; %c 25 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Dziecko z ADHD |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Na okładce: wiek 7-12 lat. |
520 |
8 |
|
%a Skoro sięgasz po tę książkę, to zapewne jesteś rodzicem, opiekunem, nauczycielem lub terapeutą dziecka z ADHD. Najprawdopodobniej też masz świadomość, jak bardzo wyjątkowe są te dzieci. Bo w gruncie rzeczy mają one szczególne zdolności. Wyróżniają się niezrównaną kreatywnością, wrażliwością i humorem.Niestety dzieci z ADHD na pewnym poziomie zdają sobie sprawę ze swoich ograniczeń i mogą wchodzić w życie z negatywnym obrazem własnej osoby – a takie postrzeganie siebie nie pomaga w rozwoju. Dlatego trzeba je wzmacniać i dodawać im pewności siebie.Kelli Miller pomoże twojemu dziecku zrozumieć, że ADHD wcale nie jest defektem czy wadą, a przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi może okazać się atutem. Autorka proponuje 60 rozmaitych ćwiczeń, gier i zabaw służących pracy nad różnymi aspektami ADHD, od samokontroli i organizacji po wyrażanie własnych potrzeb i budowanie wiary w siebie.[źródło: www.azymut.pl]. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z ADHD |
650 |
|
7 |
%a Samokontrola %2 |
650 |
|
9 |
%a Uwaga (psychologia) |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
655 |
|
7 |
%a Ćwiczenia i zadania %2 |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Rebar, Sarah. %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Cioch, Agnieszka. %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813302122464 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-64565-81-6 |
980 |
|
|
%a 159.922.76-056.49 %y Psychologia dzieci z problemami behawioralnymi. Zespół ADHD |
980 |
|
|
%a (076) %y Materiały do ćwiczeń praktycznych. Zadania. Pytania i rozwiązania. Teksty programowane |
990 |
|
|
%a # lit. pedagogiczna |
999 |
|
|
%b gr_Monik (07/06/2022) %c gr_Monik (07/06/2022 ; 040, 520+, 980+, 990+) %c gr_Monik (07/06/2022 ; 385-) %c ola (04/07/2022 ; 080+, 385, 385+, 980+) %c anna2 (18/08/2022 ; 008) %r 2022 %c prolib (22/03/2025 ; 650) %c prolib (22/03/2025 ; 655) |