Na okładce: Książka z naklejkami. 8-15 lat. Kolekcja z relacjami za pan brat Wiek: 8-15 lat
Książka
propozycja biblioteki
LDR
04408cam#a2200649#i#4500
001
0813302125454
003
RAD 015
005
20241007132517.7
008
220601s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020
%a 9788383090214
035
%a 1323302241469
040
%a BPTOR %c BPTOR %e PNN %d BPTOR %d RAD 015
046
%k 2022
080
#
%a 159.942
080
#
%a (076)
080
#
%a 376-056.49
100
1
%a Kolanko, Agnieszka. %e Autor
245
1
0
%a Poznaję emocje : %b karty pracy doskonalące umiejętności rozpoznawania emocji i radzenia sobie z nimi / %c Agnieszka Kolanko.
250
%a Wydanie I.
260
#
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2022.
300
%a 52, [8] stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336
%a tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje dydaktyczne
380
%a Publikacje fachowe
385
%a Nauczyciele
385
%a Rodzice
385
%a Terapeuci zajęciowi
385
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
385
%a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
385
%a Dziecko autystyczne
385
%m Grupa wiekowa %a Dzieci
385
%m Grupa wiekowa %a Młodzież
385
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat
385
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat
385
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat
388
1
%a 2001-
500
%a Na okładce: Książka z naklejkami. 8-15 lat. Kolekcja z relacjami za pan brat.
520
8
%a Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem rozumienia emocji – własnych i innych osób. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z trudnościami w sferze emocjonalnej.Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: - kiedy ludzie czują radość? - jak może wyglądać osoba, która czuje wstyd? - co może myśleć osoba, która odczuwa smutek? - co można powiedzieć osobie, która czuje strach? - jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami?Materiały pozwalają uczniom zdobywać wiedzę, jak zrozumieć intencję drugiej osoby, a podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: - sposoby radzenia sobie ze złością - wczuwanie się w emocje innych - sytuacje wywołujące wstyd/strach - odczytywanie emocji z twarzy - formy okazywania radości/smutku.Dodatkowo publikacja zawiera: - dziennik emocji – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu nauki rozpoznawania i nazywania uczuć - ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika.Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych.Publikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Znajdę przyjaciela i Buduję poczucie własnej wartości. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy. [źródło: www.azymut.pl].
521
8
%a Wiek: 8-15 lat.
650
9
%a Samopoznanie
650
9
%a Uczucia
650
9
%a Zdolność do rozumienia emocji
655
9
%a Karty pracy ucznia
655
9
%a Materiały pomocnicze
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
710
2
#
%a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856
4
#
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813302125454 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem rozumienia emocji – własnych i innych osób. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z trudnościami w sferze emocjonalnej.Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: - kiedy ludzie czują radość? - jak może wyglądać osoba, która czuje wstyd? - co może myśleć osoba, która odczuwa smutek? - co można powiedzieć osobie, która czuje strach? - jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami?Materiały pozwalają uczniom zdobywać wiedzę, jak zrozumieć intencję drugiej osoby, a podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: - sposoby radzenia sobie ze złością - wczuwanie się w emocje innych - sytuacje wywołujące wstyd/strach - odczytywanie emocji z twarzy - formy okazywania radości/smutku.Dodatkowo publikacja zawiera: - dziennik emocji – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu nauki rozpoznawania i nazywania uczuć - ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika.Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych.Publikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Znajdę przyjaciela i Buduję poczucie własnej wartości. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy. [źródło: www.azymut.pl].
ŚREDNIA OCEN
0,0 / 5
LICZBA OCEN:0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
Regulamin płatności elektronicznych Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu
Biblioteka umożliwia regulowanie naliczonych w bibliotecznym systemie PROLIB opłat za pomocą elektronicznego systemu płatniczego realizowanego przez firmę PayU S.A.
Opłaty naliczane przez system biblioteczny zgodnie z obowiązującym Regulaminem udostępniania zbiorów w Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu są widoczne na elektronicznym koncie Czytelnika.
Przez elektroniczny system płatności mogą być regulowane następujące opłaty: za przekroczenie terminu zwrotu materiałów bibliotecznych, korespondencję, zagubienie lub zniszczenie materiałów bibliotecznych, duplikat karty bibliotecznej. Naliczona do zapłaty kwota nie podlega podziałowi na raty.
Płatność elektroniczna jest możliwa dla Użytkowników, którzy podali i zweryfikowali adres e-mailowy w bibliotecznym systemie PROLIB. Przy płatności elektronicznej pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,7% od każdej transakcji.
Po uregulowaniu płatności przez system elektroniczny, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonanej operacji na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
Reklamacje związane z płatnością elektroniczną, należy zgłaszać na adres e-mail: wypozyczalnia@bp.radom.pl, w ciągu 14 dni od dnia wniesienia opłaty.
Zgłoszenie reklamacji musi zawierać: nazwisko i imię osoby wnoszącej reklamację, numer karty bibliotecznej, datę płatności, kwotę płatności oraz powód reklamacji. Zgłoszenia bez wymaganych informacji nie będą rozpatrywane.
Biblioteka ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od zgłoszenia. Jeśli w tym terminie reklamacja nie będzie rozpatrzona, Biblioteka powiadomi Użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia. Informacje o zgłoszonej reklamacji będą przekazywane na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
Skutkiem rozpatrzenia reklamacji może być: uznanie reklamacji lub odmowa uznania reklamacji.
Biblioteka nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie operatora płatności online.
Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
NIP 1132453940
Biblioteka Pedagogiczna w Radomiu
ul. Kościuszki 5A. 26-600 Radom
REGON 000930868
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?