LDR |
|
|
03195nam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0813302185633 |
003 |
|
|
RAD 015 |
005 |
|
|
20250614041559.2 |
008 |
|
|
221114s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788382311969 |
040 |
|
|
%d RAD 015 |
046 |
|
|
%k 2022 |
080 |
# |
|
%a 004.774.1 |
080 |
# |
|
%a 339.138:077 |
080 |
# |
|
%a 005.336 |
100 |
1 |
|
%a Chimkowska, Angelika. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a LinkedIn w praktyce : %b workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz! : nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania / %c Angelika Chimkowska. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b MT Biznes, %c 2022. |
300 |
|
|
%a 213, [2] strony : %b ilustracje ; %c 22 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a U góry okładki: Biznes. |
520 |
8 |
|
%a Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu (źródło opisu: http://www.azymut.pl). |
650 |
|
9 |
%a Autoprezentacja |
650 |
|
9 |
%a LinkedIn |
650 |
|
7 |
%a Portal społecznościowy %2 |
650 |
|
7 |
%a Strony WWW %2 DBN |
650 |
|
7 |
%a Handel elektroniczny %2 |
650 |
|
9 |
%a Branding (marketing) |
650 |
|
9 |
%a Marka osobista |
650 |
|
7 |
%a Wizerunek przedsiębiorstwa %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Relacje biznesowe |
655 |
|
7 |
%a Ćwiczenia i zadania %2 |
655 |
|
7 |
%a Poradnik %2 DBN |
658 |
|
|
%a Praca, kariera, pieniądze |
710 |
2 |
# |
%a MT Biznes. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813302185633 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8231-196-9 |
980 |
|
|
%a 004.774.1 %y Social web. Serwisy społecznościowe (Facebook, Twitter). Portale społecznościowe |
980 |
|
|
%a 339.138:077 %y Marketing elektroniczny. Marketing internetowy |
980 |
|
|
%a 005.336 %y Czynniki pozytywne. Korzyści. Szanse. Postęp. Kompetencje. Wizerunek firmy |
990 |
|
|
%a # lit. naukowa |
999 |
|
|
%b gr_Boz (14/11/2022) %c gr_Boz (14/11/2022 ; 000-, 000+, 008-, 008+, 020-, 035-, 040-, 040+, 100, 520+, 530-, 710, 920, 920-, 980+, 990+) %r 2022 %c prolib (22/03/2025 ; 650) %c prolib (22/03/2025 ; 655) %c prolib (11/04/2025 ; 650) %c prolib (09/05/2025 ; 650) %c prolib (13/06/2025 ; 655) |