Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Radzę sobie z przemocą w szkole i Internecie : karty pracy dla dzieci i młodzieży w wieku 9-16 lat, w tym uczniów ze spektrum autyzmu

Tytuł :
Radzę sobie z przemocą w szkole i Internecie : karty pracy dla dzieci i młodzieży w wieku 9-16 lat, w tym uczniów ze spektrum autyzmu
Autorzy :
Kolanko, Agnieszka
Temat :
Przemoc w szkole
Cyberprzemoc
Wykluczenie społeczne
Psychologia
Rok wydania :
2022
Wydawca :
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN :
9788383091310
Opis fizyczny :
71, [1] strona : ilustracje ; 30 cm
Uwagi :
Na okładce: z relacjami za pan brat. Książka z naklejkami
Książka
LDR     03421cam#a2200625###4500
001     0813402215093
003     RAD 015
005     20231208110943.3
008     221216s2022####pl############000#0#pol#d
020     %a 9788383091310
035     %a PPBP22046382
035     %a 1323402319268
040     %a Pozn PBP/BG %c Pozn PBP/BG %d Pozn PBP/BG %e PNN %d BPTOR %d RAD 015
046     %k 2022
080 #   %a 37.064.3
080 #   %a 159.922.7
080 #   %a 159.922.8
100 1   %a Kolanko, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Radzę sobie z przemocą w szkole i Internecie : %b karty pracy dla dzieci i młodzieży w wieku 9-16 lat, w tym uczniów ze spektrum autyzmu / %c Agnieszka Kolanko.
250     %a Wydanie I.
260 #   %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2022.
300     %a 71, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336     %a tekst %b txt %2 rdacontent
336     %a obraz %b sti %2 rdacontent
337     %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje dydaktyczne
385     %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385     %m Grupa wiekowa %a Młodzież
385     %m Grupa wiekowa %a 9-13 lat
385     %m Grupa wiekowa %a 14-17 lat
385     %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
385     %a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
385     %a Nauczyciele
385     %a Pedagodzy
385     %a Terapeuci zajęciowi
385     %a Rodzice
388 1   %a 2001-
500     %a Na okładce: z relacjami za pan brat. Książka z naklejkami.
520 8   %a Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania:W jakich miejscach można spotkać się z przemocą?Jak chronić się przed przemocą? Jak zareagować w sytuacjach przemocowych? Jak dbać o bezpieczeństwo w sieci? Jak postąpić, gdy jesteśmy świadkami/ofiarami przemocy?Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy borykają się z agresją w szkole, a ostatnio coraz częściej także z cyberprzemocą. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak:przemoc psychiczna i przemoc fizyczna, wykluczenie społeczne, dokuczanie w szkole, przyczyny i skutki przemocy, cyberprzemoc, nękanie w sieci.Dodatkowo publikacja zawiera:dziennik odpowiedniego zachowania oraz reagowania na przemoc – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu radzenia sobie ze złością i sytuacjami przemocowymi, ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. [źródło: www.azymut.pl].
650   9 %a Przemoc w szkole
650   9 %a Cyberprzemoc
650   9 %a Wykluczenie społeczne
655   9 %a Karty pracy ucznia
655   9 %a Komiksy i książki obrazkowe
658     %a Psychologia
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813402215093 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8309-131-0
980     %a 37.064.3 %y Relacje wzajemne między uczniami. Przemoc w szkole
980     %a 159.922.7 %y Psychologia dzieci
980     %a 159.922.8 %y Psychologia młodzieży
990     %a # lit. pedagogiczna
999     %b gr_Monik (30/01/2023) %c gr_Monik (30/01/2023 ; 040, 980+, 990+) %c gr_Monik (30/01/2023 ; 655+) %d gr_Monik (30/01/2023) %c gr_Monik (30/01/2023 ; 520+) %c grzesiek (08/12/2023) %r 2022 

Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania:W jakich miejscach można spotkać się z przemocą?Jak chronić się przed przemocą? Jak zareagować w sytuacjach przemocowych? Jak dbać o bezpieczeństwo w sieci? Jak postąpić, gdy jesteśmy świadkami/ofiarami przemocy?Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy borykają się z agresją w szkole, a ostatnio coraz częściej także z cyberprzemocą. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak:przemoc psychiczna i przemoc fizyczna, wykluczenie społeczne, dokuczanie w szkole, przyczyny i skutki przemocy, cyberprzemoc, nękanie w sieci.Dodatkowo publikacja zawiera:dziennik odpowiedniego zachowania oraz reagowania na przemoc – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu radzenia sobie ze złością i sytuacjami przemocowymi, ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. [źródło: www.azymut.pl].

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
54381
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
30407
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
47412
Dostępność :
dostępna
Numer egzemplarza :
144438
Dostępność :
WYPOŻYCZONA
Numer egzemplarza :
35845
Dostępność :
WYPOŻYCZONA
Numer egzemplarza :
144439

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies