LDR |
|
|
02710cam#a2200613#i#4500 |
001 |
|
|
0813402298513 |
003 |
|
|
RAD 015 |
005 |
|
|
20250614041804.5 |
008 |
|
|
231007s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788365587701 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a 3793403176871 |
040 |
|
|
%d RAD 015 %e PNN |
046 |
|
|
%k 2023 |
080 |
# |
|
%a 37.016:51 |
080 |
# |
|
%a 37.091.212 |
080 |
# |
|
%a 373.3 |
100 |
1 |
|
%a Stryczniewicz, Barbara. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Praca z uczniem mającym trudności z matematyką : %b poradnik metodyczny, diagnozy, karty ćwiczeń i gry : szkoła podstawowa klasy IV-VI / %c Barbara Stryczniewicz. |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Opole : %b Wydawnictwo Nowik, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 143 strony : %b rysunki, tabele ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 4. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 5. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 6. |
385 |
|
|
%a Dziecko z trudnościami w uczeniu się |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Na dole okładki: Oswoić matmę. |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronie 143. |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
7 |
%a Metody nauczania %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Niepowodzenia szkolne |
650 |
|
9 |
%a Zapobieganie |
650 |
|
9 |
%a Zwalczanie |
655 |
|
7 |
%a Ćwiczenia i zadania %2 |
655 |
|
7 |
%a Gry edukacyjne %2 DBN |
655 |
|
7 |
%a Poradnik %2 DBN |
655 |
|
7 |
%a Ćwiczenia i zadania %2 |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Nowik. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813402298513 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65587-70-1 %q (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.016:51 %y Nauczanie matematyki |
980 |
|
|
%a 373.3 %y Szkolnictwo podstawowe |
980 |
|
|
%a 37.091.212 %y Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność |
990 |
|
|
%a # lit. pedagogiczna |
999 |
|
|
%b anna3 (09/10/2023) %c anna3 (09/10/2023 ; 040-, 040+, 385-, 385+, 990+) %c anna3 (09/10/2023 ; 040, 080+, 980+) %c ola (27/10/2023 ; 080+, 650, 650+, 710+, 980+) %d gr_Monik (24/11/2023) %c ola (27/10/2023 ; 080, 080+, 655+, 980+) %c gr_Monik (24/11/2023 ; 385+, 500+, 650-, 650+, 655) %r 2023 %c prolib (22/03/2025 ; 655) %c prolib (11/04/2025 ; 650) %c prolib (12/06/2025 ; 655) %c prolib (13/06/2025 ; 655) |