LDR |
|
|
04792cam#a2200733#i#4500 |
001 |
|
|
0813402319272 |
003 |
|
|
RAD 015 |
005 |
|
|
20250323003934.0 |
008 |
|
|
231130s2023####pl#a###f#f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2013/1566 |
020 |
|
|
%a 9788383093796 |
040 |
|
|
%a RAD 015 %c RAD 015 %e PNN %d RAD 015 |
046 |
|
|
%k 2023 |
080 |
# |
|
%a 37.064.3 |
080 |
# |
|
%a 37.064.2 |
080 |
# |
|
%a 316.47 |
084 |
|
|
%a 17 |
100 |
1 |
|
%a Wegner-Jezierska, Magdalena %d (1974- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Puszka : %b dobre rozmowy na ważne tematy / %c Magdalena Wegner-Jezierska. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
|
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2023. |
300 |
|
|
%a Teka (14, [1] strona, [40] kart, 1 puszka kartonowa do złożenia) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Pedagodzy |
385 |
|
|
%a Rodzice |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
385 |
|
|
%a Wychowawcy klas |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Młodzież |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
520 |
8 |
|
%a Prezentujemy atrakcyjną i prostą w formie pomoc, która doskonale sprawdzi się podczas zajęć treningu umiejętności społecznych, lekcji wychowawczych, socjoterapii, terapii indywidualnej czy rodzinnych dyskusji w domu. Publikacja – oparta na formule pracy znanej jako „puszka Pandory” – powstała z myślą o młodych ludziach w wieku 12–20 lat. W skład zestawu wchodzą: zeszyt z instrukcją, wskazówkami dla moderatora grupy oraz komentarzem do każdego z omawianych zagadnień; 360 pytań dotyczących 12 ważnych tematów: osobowość i różnice między ludźmi, emocje, rodzina, zdrowie fizyczne i psychiczne, cele, media społecznościowe, związki, relacje w grupie, odmienność, nękanie, śmierć; zestaw startowy z 30 zasadami dobrej dyskusji; puszka do samodzielnego złożenia, z której uczestnicy zajęć losują pytania. Na czym polega praca z „Puszką”? Członkowie grupy kolejno losują pytania, odczytują je na głos, a następnie odpowiadają na nie. Moderator podtrzymuje dyskusję, dopytując, podając w wątpliwość, zwracając się do pozostałych członków grupy po odpowiedzi. Zajęcia z wykorzystaniem „Puszki” to nie tylko nauka dyskusji czy trening wypowiadania się na forum grupy, ale także sposób na zintegrowanie uczniów, nauka mentalizacji oraz tolerancji i szacunku wobec innych punktów widzenia (opis z okładki i wstępu). |
521 |
8 |
|
%a Dla wychowawców, terapeutów pracujących z pacjentami indywidualnie, trenerów TUS, socjoterapeutów, rodziców, osób pracujących z dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi w wieku 12-20 lat.. |
650 |
|
9 |
%a Dyskusja |
650 |
|
9 |
%a Godzina wychowawcza |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje emocjonalne |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje komunikacyjne |
650 |
|
9 |
%a Media społecznościowe |
650 |
|
9 |
%a Poradnictwo zawodowe |
650 |
|
9 |
%a Przemoc w szkole |
650 |
|
9 |
%a Rozwój emocjonalny |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny młodzieży |
650 |
|
7 |
%a Relacje międzyludzkie %2 |
650 |
|
7 |
%a Śmierć %2 |
650 |
|
9 |
%a Trening umiejętności społecznych |
650 |
|
7 |
%a Uczucia %2 |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813402319272 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-379-6 |
980 |
|
|
%a 37.064.3 %y Relacje wzajemne między uczniami. Przemoc w szkole |
980 |
|
|
%a 37.064.2 %y Relacje między nauczycielami a uczniami. Nauczyciele a uczniowie. Wychowanie w szkole. Godzina wychowawcza. Lekcja wychowawcza |
980 |
|
|
%a 316.47 %y Stosunki społeczne. Stosunki interpersonalne. Stosunki międzyludzkie. Atrakcyjność interpersonalna |
990 |
|
|
%a # lit. pedagogiczna |
999 |
|
|
%b anna3 (18/10/2013) %c anna3 (18/10/2013 ; 000, 040, 920, 980+, 990+) %c gr_Monik (02/08/2019 ; 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 650, 650+, 655+, 658+, 710) %d ola (11/10/2024) %c anna3 (05/07/2022) %c grzesiek (25/09/2023 ; 008, 020-, 040, 100-, 100+, 245, 260, 300, 336+, 380-, 380+, 650-, 650+, 920-) %c gr_Monik (30/11/2023 ; 245) %c gr_Monik (30/11/2023 ; 008, 040, 080-, 080+, 245, 246-, 250+, 260, 300, 336-, 336+, 380-, 385+, 521, 650-, 650+, 700-, 980-, 980+) %c anna2 (13/02/2024 ; 020+, 920+) %c ola (11/10/2024 ; 046+, 100, 380, 380-, 380+, 385-, 385+, 388+, 650, 650+, 655+) %c ola (11/10/2024 ; 385, 385+, 520+, 650, 650+) %r 2023 %c prolib (22/03/2025 ; 650) |