Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Puszka : dobre rozmowy na ważne tematy

Tytuł:
Puszka : dobre rozmowy na ważne tematy
Autorzy:
Wegner-Jezierska, Magdalena (1974- )
Temat:
Dyskusja
Godzina wychowawcza
Kompetencje emocjonalne
Kompetencje komunikacyjne
Media społecznościowe
Poradnictwo zawodowe
Przemoc w szkole
Rozwój emocjonalny
Rozwój psychofizyczny młodzieży
Relacje międzyludzkie
Śmierć
Trening umiejętności społecznych
Uczucia
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788383093796
Opis fizyczny:
Teka (14, [1] strona, [40] kart, 1 puszka kartonowa do złożenia) : ilustracje ; 31 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 04792cam#a2200733#i#4500
001 0813402319272
003 RAD 015
005 20250323003934.0
008 231130s2023####pl#a###f#f###|000#0#pol##
015 %a PB 2013/1566
020 %a 9788383093796
040 %a RAD 015 %c RAD 015 %e PNN %d RAD 015
046 %k 2023
080 # %a 37.064.3
080 # %a 37.064.2
080 # %a 316.47
084 %a 17
100 1 %a Wegner-Jezierska, Magdalena %d (1974- ). %e Autor
245 1 0 %a Puszka : %b dobre rozmowy na ważne tematy / %c Magdalena Wegner-Jezierska.
250 %a Wydanie I.
260 %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2023.
300 %a Teka (14, [1] strona, [40] kart, 1 puszka kartonowa do złożenia) : %b ilustracje ; %c 31 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a Obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Rodzice
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Wychowawcy klas
385 %m Grupa wiekowa %a Młodzież
385 %m Grupa wiekowa %a 9-13 lat
385 %m Grupa wiekowa %a 14-17 lat
388 1 %a 2001-
520 8 %a Prezentujemy atrakcyjną i prostą w formie pomoc, która doskonale sprawdzi się podczas zajęć treningu umiejętności społecznych, lekcji wychowawczych, socjoterapii, terapii indywidualnej czy rodzinnych dyskusji w domu. Publikacja – oparta na formule pracy znanej jako „puszka Pandory” – powstała z myślą o młodych ludziach w wieku 12–20 lat. W skład zestawu wchodzą: zeszyt z instrukcją, wskazówkami dla moderatora grupy oraz komentarzem do każdego z omawianych zagadnień; 360 pytań dotyczących 12 ważnych tematów: osobowość i różnice między ludźmi, emocje, rodzina, zdrowie fizyczne i psychiczne, cele, media społecznościowe, związki, relacje w grupie, odmienność, nękanie, śmierć; zestaw startowy z 30 zasadami dobrej dyskusji; puszka do samodzielnego złożenia, z której uczestnicy zajęć losują pytania. Na czym polega praca z „Puszką”? Członkowie grupy kolejno losują pytania, odczytują je na głos, a następnie odpowiadają na nie. Moderator podtrzymuje dyskusję, dopytując, podając w wątpliwość, zwracając się do pozostałych członków grupy po odpowiedzi. Zajęcia z wykorzystaniem „Puszki” to nie tylko nauka dyskusji czy trening wypowiadania się na forum grupy, ale także sposób na zintegrowanie uczniów, nauka mentalizacji oraz tolerancji i szacunku wobec innych punktów widzenia (opis z okładki i wstępu).
521 8 %a Dla wychowawców, terapeutów pracujących z pacjentami indywidualnie, trenerów TUS, socjoterapeutów, rodziców, osób pracujących z dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi w wieku 12-20 lat..
650 9 %a Dyskusja
650 9 %a Godzina wychowawcza
650 9 %a Kompetencje emocjonalne
650 9 %a Kompetencje komunikacyjne
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Poradnictwo zawodowe
650 9 %a Przemoc w szkole
650 9 %a Rozwój emocjonalny
650 9 %a Rozwój psychofizyczny młodzieży
650 7 %a Relacje międzyludzkie %2
650 7 %a Śmierć %2
650 9 %a Trening umiejętności społecznych
650 7 %a Uczucia %2
655 9 %a Karty pracy ucznia
655 9 %a Materiały pomocnicze
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://katalog.bp.radom.pl/integro/site/recorddetail/0813402319272 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8309-379-6
980 %a 37.064.3 %y Relacje wzajemne między uczniami. Przemoc w szkole
980 %a 37.064.2 %y Relacje między nauczycielami a uczniami. Nauczyciele a uczniowie. Wychowanie w szkole. Godzina wychowawcza. Lekcja wychowawcza
980 %a 316.47 %y Stosunki społeczne. Stosunki interpersonalne. Stosunki międzyludzkie. Atrakcyjność interpersonalna
990 %a # lit. pedagogiczna
999 %b anna3 (18/10/2013) %c anna3 (18/10/2013 ; 000, 040, 920, 980+, 990+) %c gr_Monik (02/08/2019 ; 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 650, 650+, 655+, 658+, 710) %d ola (11/10/2024) %c anna3 (05/07/2022) %c grzesiek (25/09/2023 ; 008, 020-, 040, 100-, 100+, 245, 260, 300, 336+, 380-, 380+, 650-, 650+, 920-) %c gr_Monik (30/11/2023 ; 245) %c gr_Monik (30/11/2023 ; 008, 040, 080-, 080+, 245, 246-, 250+, 260, 300, 336-, 336+, 380-, 385+, 521, 650-, 650+, 700-, 980-, 980+) %c anna2 (13/02/2024 ; 020+, 920+) %c ola (11/10/2024 ; 046+, 100, 380, 380-, 380+, 385-, 385+, 388+, 650, 650+, 655+) %c ola (11/10/2024 ; 385, 385+, 520+, 650, 650+) %r 2023 %c prolib (22/03/2025 ; 650)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
F3Wyp 31177
Dostępność:
dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Sygnatura:
F4Wyp 35914
Dostępność:
dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Sygnatura:
F5Wyp 48492
Dostępność:
dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Sygnatura:
F9Wyp 36171
Dostępność:
dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Sygnatura:
F9Wyp 36549
Dostępność:
dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Sygnatura:
KP-K2 55085
Dostępność:
WYPOŻYCZONA
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Niedostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
KPrac 145566
Dostępność:
dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies